środa, 21 września 2011

budyń :D

Hello. ;D
Wczoraj nie było tak źle, z niemca z czytania dostalam 4, z geografii nie pytala. Jedynie angielski nie zadobrze mi poszedl. ;c Dzis mielismy kartkówke z polskiego, dostalam 3 :C dobra, lepsze to niz 1.... nie oddala dzis sesji z plusem z matmy, no trudno..i musialam dzis zaliczac bieg na 100. Mialam czas chyba 11,47 sec. słaaaabo, rok temu bylo lepiej, ale chyba na 4 pobieglam...  skonczylam wlasnie odrabiac lekcje, na szczescie na jutro nic nie ma, zadnej kartk. spr. :D ale za tydzien to mam codziennie cos... chce zeby wrzesien sie juz skonczyl. Aktualnie sobie teraz siedze i czekam na Top Model :D i zrobilam sobie budyn waniliowy i teraz stoi i sobie stygnie, yummy <3 po TM kąpiel i sen. Musze sie wyspac. A jutro mamy z jakims ksiedzem na 1 lekcji religii bo ma praktyki czy cos i 'niby' bd smiesznie z tego co inne klasy mowią. Jutro 6 lekcji good :D Przetrwam mam nadzieje ;C
Miłej nocy i dobranoc <3

mniam <3

17 komentarzy:

  1. nowa kolekcja HM! zapraszam na Adrrrianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, jaka pyszność :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bym to zjadła ;d

    Już od jutra wielkie niespodzianki - PIĄTEK, SOBOTA, NIEDZIELA najlepsze notki o różach, bronzerach, pudrach, wszystko krok po kroku w jednym miejscu!

    Zapraszam :) Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznego ! Ja wolę czekoladowy :)
    + Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  5. maliny-uwielbiam:)
    buziaki
    zapraszam do mnie

    ps.ide robic sobie budyn:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam taki czas na 60, bo z w-fu jestem kompletnie lewa xP
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholerka jakie smakowite zdjęcie!;) dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm budyń!!!
    http://malinoowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie akceptuje, to oni piszą na topliście na mnie, że jestem taka czy siaka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)