niedziela, 11 września 2011

ciasteczka!

Hi!
Wczoraj nie było notki bo mi się nie chciało. Wieczorem oglądałam "Mam Talent" a później było " Legalna Blondynka" co też obejrzałam. Nawet fajne było ;) Później miał być film "Demon- historia prawdziwa" ale już nie wytrzymałam i poszłam spać. Dzisiaj wstałam o 12;00 ;o . Na obiad miałam frytki i kurczaka i surówkę ;) mniam <3 a teraz z nudów pomyślałam że upiekę ciasteczka i właśnie skończyłam. ;) na końcu dam zdjęcia i przepis jak  ktoś będzie chciał. Teraz czekam aż wystygną i słucham sobie Chady <3 Zaraz pójdę i jeszcze zrobię sobie kawę mrożoną do ciasteczek :D Dziś miał być Wroclove ale jednak nie ;x Jutro do szkoły. -.- nie chce iść... źle się czuje i jestem trochę chora... może nie pójdę. I jutro matematyka może powie oceny z kartkówek uhuh ;d
I jeszcze trzeba zrobić lekcje, pouczyć się trochę i może coś w tv pod wieczór będzie fajnego leciało ;)
Miłego dnia życzę :*

przed pieczeniem: 



po pieczeniu: 



Składniki:

500 g mąki
150 g masła 
150 g cukru
1 cukier waniliowy
2 jaja
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Przepis: 

Masło utrzec z cukrem i jajami. Dodac mąke z proszkiem do pieczenia. Szybko zagnieśc. Ciasto rozwałkowac i zrobic kształty. Układac na blaszy. Piec około 10-15 minut 160 stopni ;) 
smacznego ;**

18 komentarzy:

  1. Mniam : ) Ciasteczka i kawa to piękne połączenie :q

    OdpowiedzUsuń
  2. a ide sobie chyba takie upiec ciasteczka, nie obrazisz sie prawda? <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają smakowicie . ;>

    Zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ale bym zjadla xDDD

    o dzieki!! zaraz sie wezme za ogladanie! hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. o! Super ! Ładnie wyglądają i wydają się proste, akurat przydadzą mi się na grilla :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zjadłabym coś słodkiego.. :d

    OdpowiedzUsuń
  7. ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie:D zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią, którą tworzę. Może znajdziesz coś dla siebie?;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi narobiłaś smaka na ciastka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie ! (:

    Zapraszam do mnie !♥

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam! pycha. z chęcią bym je zjadła! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety tak ! Też tego nie lubię ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmm ale bym teraz zjadła ciasteczek domowych, haha ^-^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłam je, Tylko ja wykrajałam foremkami zamiast robić kuleczki. Są super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniamiii :) muszę dziś upiec :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)