czwartek, 15 września 2011

czwartek. -,-

hi!
Wczoraj nie pisalam bo mi sie nie chcialo. No to biegalismy na wf na 800 , dostalam 4 <3 Uczylam sie na polski bo miala byc dzisiaj  'kartkowka' ale nie bylo... zawsze jak sie naucze to nie pyta wgl albo zadnych kartkowek nie ma.. ;> jutro sesja z plusem z matmy z 1 i 2 klasy joł. Fajnie ze cos wgl pamietam..-,- trudno... oby bylo z tego chociaz 2 bo nie wyrobie jak dostane 1 : [ ide ogarnac lekcje i troche sie 'pouczyc' z matmy, i tak chuja sie naucze, nie umiem pierwiastkow i innych gowienn aaaaa ; x i jeszcze cos czyszcza i leci mi zolta woda z kranu .. ;o fuuuuuuuuuj jak ja umyje glowe ?! -,- pojebani (*)

<3333333333333 http://www.youtube.com/watch?v=UIPBtMfPEt4



xoxo. 

9 komentarzy:

  1. włosy boskie ;)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra instrukcja ale chyba mam za krótkie włosy :<

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna instrukcja, wyprubuję!
    moze na moje krótkie włosy akurat będzie . ;o
    pozdrawiam! i serdecznie zapraszam. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście biegać na wf nie muszę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)