poniedziałek, 26 września 2011

I love to be sick -.-

Hello ;d
Niedziela minęła dobrze, nie narzekam oprócz tego że jestem chora ;oo . Dziś nie byłam w szkole, wiec mam duuuuuużo przepisywana. Do szkoły może wrócę w środę. :) Aktualnie siedzę i słucham 4fun.tv i biorę się za przepisywanie zeszytów. W międzyczasie zjadłam sobie jogurt <3 Później zrobię kisiel, obejrzę Pierwszą miłość i pouczę się trochę. W środę idę do drugiej babci po bilet miesięczny i może jakaś kasę ;d I nie było kartkówki z religii :d Siedzę cała w chusteczkach i tabletkach. Wypiłam sobie kawę żeby nie zasnąć. A wiec biorę się za przepisywanie bo o 19 mam iść odnieść koleżance zeszyty :)
A więc do jutra lub do środy :*
Miłego dnia <3




23 komentarze:

  1. mniam! :) zdrowiej
    a kupować będę buty zimowe, kurtkę i skarpetki xD Dam post, jak już będę po zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię jakoś tych serków :<

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmniaaam <3

    wracaj nam do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie?
    wyłączałam ją przecież...

    OdpowiedzUsuń
  5. spróbuję usunąć ją, bo jest denerwująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)
    Fajny blog.
    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. mniammmmmmmm ;pp
    mam identyczną torbę z adidasa tyle że błękitną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam,jogurty pyszne.
    mam identyczną torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmm lubię te jogurty ;D
    Dodajemy się? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, przepisywanie zeszytów- kiedy to było :P
    dobrze, że jestem już na studiach i nikt mi nie sprawdza zeszytów :P
    nie wiem jak kiedyś studenci żyli bez punktów ksero :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspomniałaś o kisielu i tym samym narobiłaś mi na niego ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszota z nich, jadłam dziś jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd ten typ torby wytrzasnęłas ?! ja mam tylko rózową i czarną -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)