wtorek, 6 września 2011

jest moc!

Hey!
Dziś rano w miare, wstałam sobie o 7.45 ;) wyszykowałam sie, zjadłam pożywne śniadanko czyli owsiankę z wiśniami <3 yammi. :) i poszlam przed szkołą do tesco, zakupiłam sobie rozowe frugo, horalky i oreo <3 mniam, pyszne to ; D
Po lekcjach musialam zostac na zaj.z anglika dodatkowych -,- eeeeeeh ;c pózniej znow tesco i house, i powiem wam ze nic tam ciekawego nie znalazlam :C Potem u babci na obiadek, z psem u mamy po frugo ;) Ehh, zaczelo padac i byla burza ;D Teraz zaczął się nowy sezon "Pierwszej miłości" właśnie skończylam ogladac, zapowiada sie ciekawie. ;) Zaraz biorę się za lekcje bo troche mam zadane, z psiakiem na spacer i troche na kompie i spac. Moze w miedzyczasie cos do jedzenia zrobie, ale co?! ;o macie pomysly jakies? ^^
Miłego wieczoru życze :*
WAŻNE ! 

Zapadła decyzja o likwidacji schroniska w Józefowie, 600 psów i 30 kotów ma być uśpionych. Błagam was, rozpowszechniajcie tę wiadomość. Może ktoś wziąłby na dom tymczasowy jakiegoś zwierzaka. Będziemy też zbierać karmę, pieniądze na hoteliki, by choć trochę ich uratować. Artur Starosz nr tel. 668249268 Ula Kurek 880822051 // UDOSTĘPNIAJCIE !!


śniadanko :D



pogoda za oknem ;CC


outfit: 



bluza: szachownica
bluzka: House
spodnie: sh
buty: puma

mniaaam <3

7 komentarzy:

  1. Witam ☺ !
    Chciałam Cię zaprosić do mnie na rozdanie ! w tym linku więcej informacji http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zobacz co można wygrać ☻

    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey;)
    Fajny blog;3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. great pictures :)
    http://juliaragoneses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)