środa, 7 września 2011

nie lubię !

Hi!
Dzisiaj w szkole masakra. ;o Wstałam sobie o 6.20 , wyszłam z psem itp. i do szkoły...Lekcje dłużyły się niemiłosiernie... do tego geografia .. eh ;( po szkole dom, poszłam spać, wstałam o 18 na serial.. z psem, lekcje i teraz na chwile na kompa i.. spać. ;x mam już dość tego: szkoła - dom... jutro zdjęcia w szkole, ja nie chce iść. ;C może ubłagam mamę żeby nie iść, tylko jeden raz :D i jeszcze ortodonta jutro... ;x świetnie <ok>
jeszcze chwile posiedzę na kompie i idę pogadać z mama i spać. :C
Dobranoc wam życzę :*


deser <3

8 komentarzy:

  1. ja już dziś nie poszłam ale średnio mnie to cieszy..

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym wstawać o 6;20, a nie 5;30... ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam tego loda ;D kukułka mi tam nie pasi... ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłaś mi ochotę na coś słodkiego:D co do szkolnego maratonu-współczuję...
    zapraszam na mój blog ze słodką biżuterią;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)