niedziela, 4 września 2011

Niedziela :C

iHi!
Wstałam sobie po 10 włączyłam komputer i koleżanka wyskoczyła z propozycją żebym szła z nią do kościoła XD Nie chciało mi się ale poszłam :) W kościele zwała hahahaha XD Teraz właśnie wróciłam i pije sobie herbatkę :D Babcia właśnie dzwoniła żebym do niej przyszła na obiad więc zaraz lece na chwile do niej. Ehh, później trzeba się do szkoły spakowac przypomniec to i tamto ... ;C
A co do wczorajszego dnia! Film "Woda dla słoni" był świetny, zniechęcałam się do niego dlatego że grał tam Pattison ale dałam rade i nie żałuje, naprawde serdecznie wam go polecam ;)
Dziś zdjęcia z outfitu nie będzie bo nie robiłam fot.
Nie wiem kiedy będzie nowa notka ale postaram się w tym tygodniu a jak nie to dopiero w weekend :)
Więc miłej niedzieli wam życzę :*

I jeszcze obrazek który znalazłam na necie, jest taki słodki <3


interesuje się Japonią, Mangą i innymi duperelami z tym związanymi :) 

xoxo.

4 komentarze:

  1. obrazek z mojego bloga (Wiem bo sama go przerabiałam i wycinałam) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego filmu nie mam.. hm.. ja niedziele spedziłam na spacerkowaniu a teraz w pracy .... niestety...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie , gdyz pojawiła się kolejna notka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Może będziemy się obserwować? Odpowiedz na moim blogu: http://www.deriff.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kochane kitusie !

    witamy na blogu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)