poniedziałek, 12 września 2011

Poniedzialek! ;c

Siemson. ;D
Wczoraj poszłam sobie jeszcze pod wieczór do biedronki po kawę mrożoną i lody <3
Dziś wstałam sobie dziś o 7.15 i po 8 poszłam na busa. ;d nie chciałam iść masakrycznie do szkoły... i wgl jaram się bo dostałam z matmy z kartkówki 3 , warto było się uczyć. ;p i z polskiego z streszczenia - 4 uhuh <3 w szkole w miare  ;> zapomniałam iść na zaj. dodatkowe z anglika... ;x i pojechałam z koleżanka do miasta do biblioteki, później do sklepu kupiłam sobie zupkę, później do stokrotki, do mnie po kasę i po psa i znów do stokrotki , są nowe ciastka Hity o smaku tiramisu mniam x3 . Robiłam kawę mrożoną ale nie wyszła dobra XD teraz aktualnie siedzę sobie, pije tymbarka i słucham vivy "disco ponad wszystko" XD zaraz idę robić lekcje, uczyć się do gegry bo jutro pyta -,-
To miłego wieczoru :*

trochę inspiracji krzyżowych bo się w tym zakochałam, i niedługo idę na poszukiwanie czegoś z tym motywem ! :D 






ja chce takie buty wrr ;o

7 komentarzy:

  1. świetne zdjecia, wszystko co z krzyżem , to na PLUS!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie , też szukam takiego motywu .;p obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie toleruję zbytnio motywu krzyża ale nic do niego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi zdecydowanie bardziej podoba się motyw galaktyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. super inspiracje, zwłaszcza oversize z krzyżem w panterkę ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)