piątek, 30 września 2011

Spoko.

Siema.
Nie pisałam wcześniej żadnych notek ponieważ nic się nie działo oprócz tego że siedziałam całymi dniami w domu bo byłam chora. Mam duuuuuużo zaległości. W poniedziałek już wracam do szkoły. Musze jutro załadować konto i skontaktować się z koleżanka po resztę zeszytów. Dziś byłam u babci po bilet miesięczny. Dostałam kasę i... lekturę która muszę przeczytać na 18.10 -.- Później poszłam do House i kopiłam sobie spodnie i przy okazji cukierki <3 Zaraz mykam z psem na spacer, obczaję tv może będzie coś fajnego :D
to do następnej :*
Miłego wieczoru życzę :*

lektura i yummy <3

 spodnie ;3

35 komentarzy:

  1. ładne spodnie ^^
    lubię kupować w house. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię lektur -.-
    pyszności:D

    OdpowiedzUsuń
  3. KRÓWKA! <3 haahh. :P
    Obserwuję, świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiaaaaam krówki ;D ąz mi ochoty narobiłaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Króóówkk! :DDDDDDDDDDDD Ciągną się? Bo ja ostatnio kupiłam z nadzieją na smak dzieciństwa i się lekko poirytowałam, kiedy krówki się nie ciągły..do tego były MEGA suche..grrr. ; /
    Ale dzisiaj kupiłam inne z humorzastymi tekstami! :D

    ***
    W miarę chęci zapraszam Cię do siebie hoopy-style.blogspot.com. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz na moim blogu, jak również pragnę cię zaprosić do obserwacji. ; * Oczywiście, jeżeli chcesz.

    Pozdrawiam, Hoopy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe opakowanie z krówką taką czarno białą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne spodnie : )
    i fajny blog ; d
    zapraszam do mnie:
    www.magda--blog.blogspot.com
    obserujemy?
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne spodnie :)
    narobiłaś mi smaka na krówki ;c

    masz fajny blog,, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. O! widzę krówkę! mniaam! ;)

    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog spodoba Ci się dodaj go do obserwowanych ;) mi będzie bardzo miło ;>

    równiez się odwdzieczę! ;]


    http://zbieraninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o woow .. widać, że ta lektura jest długaa ;d ;/
    ja też muszę przeczytać lekture ale do 17.10 a nawet się jeszcze za nią nie wzięłam xDD
    zdrowiej ;)!

    wpadnij do mnie:
    distuuurbia.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w szkole:) fajne spodnie, pozdrawiam i zapraszam do mnie.. może zechcesz wziąć udział w rozdaniu.. można się zgłaszać do dzisiaj do 22 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne spodnie :) dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo z twojej strony :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne spodnie'
    i krówka pycha

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokaż się koniecznie w tych spodniach :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Laura

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne spodnie.:)
    Obserwuję i zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie wyglądaja super. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja nie lubie lektur .-.

    obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki już cię dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne spodenki i przez cb teraz mam ochote na krowke ;P

    dariolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za komentarz. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super spodnie!

    U mnie nowa notka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię tych gum. Tam mi się w podniebienie kleją;p
    Haha
    i ogólnie szybko mnie przeczyszczają<33
    Krówki też nie lubię<33
    A książek nie czytam
    Spodnie
    <33
    Sa the best:p
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Obserwujemy? "pisz"?
    :P
    jasicastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię Słowackiego...
    spodnie są śliczne i dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. mmmmm krówka ;DD ojej ja tego nie przerabiałam, może to i dobrze ;P
    Ciekawe? ;>
    hahahahaha xDD wiem że moja notka się źle dodała
    ale już jest porządna bo zrobiłam edit ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie sa super :D
    zapraszam do zadawania pytań w moim nowym poście oraz do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)