sobota, 24 września 2011

weekend. :D

Hi!
Czwartek minął dobrze, dałam radę ;) Piątek minął na luzie, milusio <3 , następny tydzień caly w kartkowkach, pus tren na pamiec, dam rade jakos. ;x Dostałam wczoraj moją pierwsza 1 z ... matematyki :d mialo nie byc zadnych 1 a jednak jest.. tylko dlaczego z matmy? ze wszystkiego mam dobre a z matmy znow spadam w dol ;c Wczoraj dostałam piżame z Primarka, torebke i krotkie spodenki na wf czy tam po domu. Zdjęcia beda ;) Pizamka jest cieplutka, specjalnie na jesienne i zimowe wieczory i noce, poniewaz jestem strasznym zmarzluchem. ;c Jestem chora. >.< czemu dopiero teraz? Kiedy mam pelno nauki i nie moge opuscic tych dni bo bd miec zaleglosci... extra. :( Od rana kiedy wstałam czuję świąteczną atmosferę, powietrze itp. ;) dziwne ale fajne, i słuchałam sobie piosenki "last Christmas" <3  Teraz siedze i jem sobie chalwe bo mama kupila na wage <3 i zaraz biore sie za sprzatanie :x
Napisze jutro lub w poniedzialek, buziaki :*
Milego dnia zycze :D
milosc od pierwszego wejrzenia <3

kocham tą piżame <3

20 komentarzy:

  1. świetna, ja zachorowałam i też już mam zaległą diagnozę z całej drugiej klasy z matmy :/
    kto by nie lubił pantery?

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam wszystkie 5 sezonów skinsów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię trenów na pamięć..-.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie :) Też mam na środę tren na pamięć -.- .

    OdpowiedzUsuń
  5. ło jezu też musiałam treny zdawać :|
    śliczna torebka :]

    OdpowiedzUsuń
  6. O a ja właśnie miałam iść sobie kupić jakąć fajną piżame. Bardzo fajna + obserwuuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Super piżama a torebka extra !

    OdpowiedzUsuń
  8. bo matma jest głupia i ma wszy! / zapraszam na konkurs do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo prosty przepis , i jaki pyszny <3.
    :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna torebka, zajebisty blog, zapraszam, milej nauki jutro w szkooole^^

    OdpowiedzUsuń
  11. jak minął poniedziałek? ;))
    turkusowe włosy są świetne xD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w środę nie idę, tata mnie bierze na zakupy xD lubię robić z nim zakupy, bo nie wybrzydza tak jak mama :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna torba :) Pozdrawiam Obserwuję i zapraszam do mnie♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)