piątek, 9 września 2011

Wreszcie!

Hi!
Przepraszam za to że wczoraj nie było notki ale miałam naukę i nie miałam czasu napisać. Wczoraj nic ciekawego się nie działo wiec nie ma co pisać. XD Oprócz tego ze zarobiłam 15 zł haahhaha xd Nie wyspałam się wgl... masakra. Dziś miałam kartkówkę z matmy, chyba poszło dobrze, bo trochę się uczyłam ;) teraz czekam sobie na "rozmowy w toku" bo będzie smieszny temat, później "dlaczego ja" i "pierwsza miłość" :D i może później idę do babci bo ma kuzynka przyjść. ;d w niedziele może Wroclove :] ta, wychowawczyni planuje wycieczke na koniec roku 3-dniową i wszyscy chca do Warszawy... znaczy część gdzieś w góry druga część do Warszawy ahahah xD Mi jest obojętne, ale wolę góry. ;)
Miłego dnia i weekendu wam życzę :*

umm, moja kochana matma i wczorajsza nauka :C 
ale dobrze poszło <3



xoxo.

17 komentarzy:

  1. tez miałam dzisiaj kartkówkę z matmy ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. matematyka.. ;d też nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ! ja sobie namieszałam ;p jestem w klasie humanistycznej , dokładniej w dziennikarskiej , a wolę matmę niż polski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że są gorsze przedmioty niż matma:D

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno wolę matematykę od chemii i fizyki ;<

    zapraszam do mnie, lovelyskirt.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oojojoj, jak ja matmy nienawidzę :[[ !
    Obserwujemy ;> ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ugh matma,a ja wlasnie siedzę nad barokiem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog.<3 oczywiscie dodaje do obserwowanych, mam nadzieje że dodasz mnie również - jestem tu nowa. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ; o.. co Ty dajesz /! i to z tego blyo co widzialam obrazek na kwejku ze jedynym marzeniem dziewczyny jest umiejetnosc narysowania prostej kreski ;o?

    OdpowiedzUsuń
  10. To zaproponuj wycieczkę w góry, duuuuzo lepsza atrakcja! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dżizas !! czego ja tego nie oglądałam :(( !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ja już nie mam sprawdzianów i na studiach plastycznych raczej nie wiele jest kolokwiów ;)

    http://www.japanstyle.eu/product-pol-4068-Bluza-meska-Japan-Style-OM2410.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zaraz też to czeka ;(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)