poniedziałek, 19 września 2011

wrrrrrrrrrrrrrrrrrrr -,-

hello!
Dziś w szkole na 9. Było w miarę gdyby tyle nie zadali. Pani sprawdziła sesje z plusem z matmy ale nie powiedziała ocen i dowiemy się dopiero w środę.. może i dobrze. Nie poszłam na zaj.dodatkowe z anglika dzisiaj znów ponieważ gdybym poszła to bym się chyba dziś nie wyrobiła. Wgl sie dziwie ze zdąrzylam napisać tu notkę ;o wróciłam do domu po szkole o 15, oglądałam rozmowy w toku i w miedzy czasie ogarniałam lekcje, z każdego przedmiotu coś zadane czyli 7 zadań domowych , masakra -,- później leciała pierwsza miłość <3 jutro kartkówka z anglika muszę nauczyć się 4 strony i do tego geografia bo będzie pytać.. milusio <3 na pewno się nauczę kiedy ja dopiero skończyłam odrabiać lekcje... i jeszcze czytamy jutro z niemca na ocenę, fajnie może 3 dostane bo nawet tego nie poćwiczyłam... -,- ja nie mam czasu, zostało mi 2 godziny na naukę itp. bo chce pójść spać przed 23... wlasnie sie wykąpałam i jem kanapki z nutella <3 ale czekolada nie pomaga ;cc
mam nadzieje ze wy nie macie tyle zadane ;o
Miłego wieczoru i nocy, dobranoc :*

ja chce takie wlosy! <3 ;o


mmmm <3

10 komentarzy:

  1. też bym chciała taki kolorek włosów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie pokażę bo nie mam czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam ,żelusie : ))

    Zapraszam do mnie. :))
    Będę wpadać tu częściej !
    Może będziemy się obserwować?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci, ja też się ledwo wyrabiam pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja dawno nie jadłam nutelli ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaa... cudne te różowe włosy ;o też takie chce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)