sobota, 8 października 2011

1000!

Siemka. ;)
Chciałam podziękować za 1000 wyświetleń bloga, wiem że dla niektórych to mało ale dla mnie się liczy to że wgl ktoś czyta tego bloga. DZIĘKUJE! <3
Dzisiaj rano wstałam po 11 i weszłam na laptopa. Zjadłam śniadanie- kiełbasę zapiekana z serem i komentowałam wam przy okazji blogi. Później poszłam do babci na obiad. wróciłam 2 godziny temu, ale nie chciało mi się pisać posta. XD Jestem strasznie śpiąca, masakra. Nie dawno jadłam tosty. <3 mniam *-*  Jak będzie mi się chciało to podejdę do stokrotki po gorącą czekoladę i milkę jogurtową. ;) Widzę ze w tv dziś fajnego nic nie leci, trudno posiedzę na kompie, zrobię lekcje żeby w niedziele się nie męczyć. Oglądałam powtórkę Top Model. Ciesze się ze ona odpadła, na modelkę nie pasowała moim zdaniem. Czekam na środę <3
Baju :*
Miłego dnia życzę ;)
mniam *-*

44 komentarze:

  1. tosty ;) mniam...
    no nie pasowała na modelkę

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię top model ;d moją faworytką jest Gabi :)
    Gratuluję ilości wyświetleń! :)


    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło, a już niedługo nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm tosty ;D
    Fajny blog ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. MNIAM <3
    Aż pójdę sobie zrobić jakieś xd

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę obejrzeć powtórkę top model ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje...pamiętam jak ja miałam 1000 wejść.!
    Coś niesamowitego.!
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for stopping by!!
    I'm following you! :)
    kiss,yumiKo

    yumikontheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje wyświetleń!
    Smacznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm, pysznie wyglądają:).
    Gratuluję wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jadłam jeszcze takich, nie wiedziałam nawet, ze są ;o jutro będę ich szukać jak tak zachwalasz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też oglądałam dziś top model :D aż mam ochotę na tosty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz i gratuluje 1000 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm tościki!
    gratuluje wyświetlen i zycze pwodzenia w blogowaniu :)
    Zachęcam...zajrzyj do mnie konkurs do wygrania naszyjnik z River Island :)

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej! Narobiłaś mi tylko ochoty ! ;p ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za odwiedziny :) obserwuję :)
    mam teraz ochote na tosty ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Bardzo fajny blog ! Dodaję się do obserwowanych! Zapraszam do mnie! :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje że tak często komentujesz mojego boga:3 Jest mi bardzo miło że blog cię interesuje i że czytanie jego sprawia ci przyjemność. Dziękuje,dziękuje i jeszcze raz dziękuje! A co do tego postu to muszę ci powiedzieć że narobiłaś mi wielkiej chęci na tosta:D I chciałam pogratulować wyświetleń stron. Oby tak dalej! Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku!:3

    OdpowiedzUsuń
  19. ojj zjadłabym sobie takiego. :3
    zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi honey, love the blog.
    Very good!
    What do you think of following each other?
    kisses.

    OdpowiedzUsuń
  21. KONKURS do wygrania dwa bony towarowe na www.white--weasel.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję ilości wyświetleń!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam <3 Zapraszam do mnie w wolnej chwili :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tosty, ale niestety swoją tostownicę zdążyłam już zepsuć ;//
    Pozdrawiam i zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje ! bardzo fajny blog. dodaje do obserwowanych i bede czesciej wpadać :)
    +zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. również mam taki senno-leniwy nastrój.To chyba wina tej brzydkiej pogody ! ale narobiłaś mi ochoty z tym jedzeniem,wygląda naprawdę apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
  27. mm kocham tosty^^
    Ten blog jest ekstra ;D
    Będę tu częściej wpadać;];]

    OdpowiedzUsuń
  28. pycha.;D
    zapraszam i pozdrawiam.;D

    OdpowiedzUsuń
  29. a mi ta dziewczyna , która odpadła z top model bardzo się podobała ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. mniam też bym sobie zjadła .. zapraszam wszystkich do mnie www.candy-nut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. też oglądam tap madl ! :D
    zpraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)