wtorek, 25 października 2011

Agrafka.

Hey!
Dzis wstalam po 10 bo nie poszlam do szkoly ^^. Zjadlam tosty na sniadanie, wypilam barszcz i weszlam na kompa. Jutro do szkoly trzeba isc, nie chce mi sie. Mam jutro kartk. z biologii, chyba z matmy i spr. z fizyki. Fajnie, nic do tej pory nie umiem. Na szczescie prace zaj. artystyczne zrobilam 2 tygodnie temu.
Na kotku.pl nie dawno udostepnili nowa piosenke toli szlagowskiej. Nie przepadam za nia ale jest nawet fajna. Dobra ja lece sie kąpac, i w miedzy czasie bd sie uczyc biologii a pozniej fizyki i spac. :(
życzcie mi powodzenia.




Miłej nocy! Papa!

16 komentarzy:

  1. fajnie mialas do 10 spaac <33
    powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ! ;) Fajna piosenka . ;)
    + Zapraszam do mnie nowa notka . miło mi będzie jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :)
    kocham tole <3 i jej piosenki

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na kartkówce ;)
    Fajna ta piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to dzisiaj poszłam do szkoły (w sumie nie potrzebnie bo i tak lekcji nie było;O) na 2 godziny .. A jutro kartkóweczka z ukochanej matmy-.-

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie to tak nie chodzić do szkoly?!
    dalej do nauki :P
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. ja toli nie słucham. :< jakoś nigdy za nią nie przepadałam. ach, z tymi kartkówkami przesadzają.. niestety. jak poszło? :}

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia
    zapraszam na mojego bloga
    piosenka ok

    OdpowiedzUsuń
  9. dasz radę ;3
    ta piosenka jest przypałowa.. xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)