poniedziałek, 17 października 2011

Czapka uszatka.

Hej.
Dziś ominął mnie sprawdzian z matematyki, bo nie poszłam do szkoły. Jutro chyba też nie pójdę, a mam sprawdzian z anglika. No nie wiem. Więc wstałam sobie o 10, poszłam z psem i siedziałam cały dzień w domu. Straaaasznie zimno. Nie dawno byłam z psem na spacerze, brrrr. Na szczęście na zimę i mróz jestem przygotowana, mam wszystko oprócz butów. Strasznie mi się podobają czapki uszatki ale niestety mi nie pasują. :(
Miłego wieczoru! :3



uszatki ^^

Do następnej! Papa! 

45 komentarzy:

  1. Też mi się podobają te czapki. :) Zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też zimno :c .. a co do czapek to mi osobiście się nie podobają , ale wiadomo, o gustach się nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo te czapki są śliczne :] też nie byłam dz w sql xD

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też się podobają te czapki ;]
    czyż byś była chora ? ;> ja jestem i dziś nie poszłam do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię nosić czapek, niestety w zimie obowiązkowo -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. te czapki są słodkie , muszę w taką zainwestować !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czapki są fajne, ale wolę kominy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam uszatkę, ale troszkę inną o tych na zdjęciu. Kupiłam fioletowo-szarą, puszystą. Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam uszatkę białą, współczuje sprawdzianów ...

    OdpowiedzUsuń
  10. te czapki są nawet fajne. Na polskie mrozy na pewno świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie śliczne ,
    ale niestety, mi też nie pasują ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. mi w poście bardziej chodziło o pokazanie czegoś poza Polską. kocham podróże, inne kultury i tamtejszą modę. zdjęcie mojego koczka to tylko dodatek. nie mam zamiaru się z nikim wykłócać, ale równie dobrze ja mogłabym napisać, że odgapiłaś od kogoś tam, bo wcześniej też dodał zdjęcie swojego koczka. a jeśli cię to w jakiś sposób obraziło to przeprasza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koleżanka ma taką :P

    Obserwujemy ?
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tam, one każdemu pasują! :D też tak myślałam, może faktycznie nie wygląda sie w nich super korzystnie, ale za to jak świetnie grzeją! :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny nagłówek

    Obserwujemy ?
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ME GUSTA :3 piękne czapki

    ~www.agatatkaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. hehe a czego czapki usztaki nie pasuja ;D? przecież one do każdeog pasują ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki :) oj ja w takich czapkach wyglądam komicznie :D

    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta czapka jest swietna cieplutka ii stylowa :D
    osobiscie jestem posiadaczka takowej :)
    zapraszam do siebie i obserwacji co ty na to ?:*

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne te czapy :))

    dziękuję za komentarz, pozytywnie nakręcający! : **

    OdpowiedzUsuń
  21. też nie mam butów. kurtki i czapki zresztą też ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie przepadam za tego typu czapkami .
    wole takie co wiszą z tyłu :D są brechtackie :D
    + dzięki za komentarz u mnie , obserwuje i również zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też zimno ;(( Te czapusie są przesłodkie i nie wierzę, ze mogą komuś nie pasować, kupuj! <3 Może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam podobną uszatkę i nie zamieniłabym jej na żadną inną czapeczkę :)
    Czy mogłabym zaprosić Cię do udziału w moim giveaway'u z firmą Zielony Kot? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moim zdaniem też są świetne, ale wyglądam jak dzieciuch ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. hm, od problemu nie uciekniesz, w końcu będziesz musiała napisać sprawdzian:D
    u mnie dzisiaj było ciepło, świeciło słońce:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś nie mogę się do nich przekonać, dlatego całą zimę przechodziłam w cieniutkiej czapeczce, aczkolwiek są niesamowicie cieeepłe.
    zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  28. no bo patrzyłam w inną stronę, i nie widać tęczówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ta farba jest genialna, pokryła świetnie włosy, kolor wyszedł taki jak na opakowaniu a do tego kosztowała 6 zł za opakowanie. polecam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Czapki fajne , ja w zeszłym roku mierzyłam , ale jakoś mi nie pasowała.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)