czwartek, 6 października 2011

Czekoladowo.

Hej. ;)
Wczoraj w szkole było w miarę. Dostałam za ta prace 4 (;. Z matematyki zrobiła niezapowiedziana kartkówkę, oby nie 1 -.-. Nie obejrzałam top model. Ktoś wie gdzie można obejrzeć na necie ? Napisałam wczoraj emaila z  zapytaniem o współprace do sklepu z bizu i czekam na odpowiedz. Dziś napisałam emaila do firmy zielony kot także z prośba o współprace. No to czekam. W szkole było w miarę, do tej biologi uczyłam się 2 dni, a przy odpowiedzi się stresowałam i dostałam jedynie 2. Świetnie. W szkole na wos'ie dowiedziałam się że zmarł Steve Jobs (*). Wszyscy byli w szoku. Po szkole pojechałam z koleżanką na chwile do miasta bo chciała kupić książkę ale nie było hahaha. Jak wróciłyśmy to poszłyśmy do stokrotki i kopiłam sobie słodycze <3 Już nic nie ma :< Zaraz idę sobie zrobić grzanki, myc i uczyć się na anglika bo mamy poprawę jutro. Mam nadzieje ze nie dostane znów 1. Dużo tego ;o
Dobranoc :*

yummy ;3

11 komentarzy:

  1. Ale smaka mi narobiłaś !
    Mniam , kocham milkę jogurtowa ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. masz tu moją ulubioną milkę, czekoladę, którą zwykle piję i przepyszne mleko ♥ jakbyśmy się znały to chyba coś by nas łączyło haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam <3
    milka...♥ i w dodatku moja ulubiona !! ;p :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju. czekolada to jedyny rodzaj słodyczy do których mam słabość. chcę tą milkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Yummy, zwłaszcza milka :D
    Biologia jest okropna, też się uczę i uczę, a potem marne 2 w porywach do 3 ech.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dan mleko
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)