sobota, 22 października 2011

Diox.

Hi!
Dzisiaj spałam sobie u babci. Zjadłam obiad, zaniosłam mamie i jak wracałam widziałam psa. Mały półroczny owczarek niemiecki. Ktoś go chyba wyrzucił. I biedny lata tutaj. Widziałam wcześniej jak jakiś facet go karmił, poźniej ja poszłam mu zanieśc jeśc to szła też dziewczyna z karma, znam ją z widzenia. Pies strasznie sie boi ludzi, ucieka jak do niego się podchodzi. Musiał zostac skrzywdzony :c
Teraz aktualnie siedze i ogladam 'Pamietniki z wakacji' :D Pozniej ide z psem i ide z kolezanka sie przejsc. Moze porobie jakies zdjecia ;)

Wczułam się w tą nutę! Masakra! *__* 



. ZAPRASZAM ! ; ) 



23 komentarze:

  1. Ja też się wczułam w te piosenkę ;p Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam zamiar obejrzeć dziś kolejny raz salę samobójców :)
    biedny piesek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedne takie pieski ;/ I jeszcze owczarki niemieckie ... ;c
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiłabym teego człowieka, który wywalił tego psa. Po prostu nie mogę zrozumieć jak można tak traktować zwierzęta;/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na osiedlu jest parę psów, które bardzo boją się przechodniów, pewnie ktoś je kiedyś bił..

    OdpowiedzUsuń
  6. żałośni są tacy ludzie.. biedny psiak ! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna psinka ;(
    Zapraszam do mnie na konkurs fotograficzny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze szkoda mi takich psów, aż mi się serce kraja, jak na nie patrzę. ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię te klimaty muzyczne:) lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  10. biedny piesek, ludzie nie powinni tak robić :|

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam owczarki;p To są naprawdę kochane, wierne pieski. Nie wiem kto musiał być taki okrutny żeby porzucić lub co gorsza skrzywdzić tego biednego pieska:/ ach, pozdrawiam i życzę mile spędzonej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  12. biedny :( + polubiłam twojego bloga na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię pamiętniki z wakacji! xd
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. biedny piesek ;< ;(
    U mnie nowa notka! ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda tego pieska... Może go ktoś weźmie do domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje Ci bardzo:*
    MademoisellePOisson

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)