piątek, 28 października 2011

Długi weekend.

Hi!
Na początku chciałam was przeprosic że nie dałam wczoraj posta, ale nie miałam kiedy. Wróciłam do domu po szkole, weszlam na chwile na kompa, robilam lekcje, pozniej pierwsza milosc i do babci. Wrocilam po 22.
A co do dzisiejszego dnia :)
Rano wstałam o 6.30, straasznie mi sie nie chcialo wstawac. O 7.00 poszlam z psem na spacer, i o 7.15 pobieglam na przystanek. Zmarzlam *.* W szkole, w miare. Na 1 wf gralismy w siatke, a na 2 cala lekcje robilismy cwiczenia ze skakankami, jeszcze nigdy sie tak nie zmeczylam :o Pozniej byl angielski dostalam 2 ze sprawdzianu i z wypracowania 3. Pozniej informatyka, z prezentacji 4, drugiej nie skonczylam i nie wiem co z nia teraz. Matma, kartkowka nie zapowiedziana. Oby 2-3 :x i godzina wychowawcza luzik :ok: Po szkole poszlam do do babci po bilet. Do 16:00 u niej bylam a pozniej poszlam na przystanek. Wrocilam, poszlam z psem do sklepu i kupilam yummy. Wrocilam weszlam na kompa, ogladalam pierwsza milosc, wlasnie sie skonczyla i zezarlam wszystko. Zaraz lece do drugiej babci i chyba zostane na noc, nie wiem jeszcze. Ja chce juz do centrum chinskiego, obkupie sie *.* Wreszcie dlugi weekend, odpoczne troche. :)



mniam <3

33 komentarze:

  1. no w koncu mamy wolne ! ale smakowitosci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm ale słodyyyczyyy... ;))
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kubek z herbatą lub kawą przy komputerze się dla mnie źle skończył. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. same pyszności :) ulubiona milka i czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. milka, yummy! < 3
    no właśnie -.-'
    może jak kiedyś palikot bd prezydentem to wprowadzi to święto ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też odpoczywam w ten dłuugi weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  7. długo wyczekiwany weekend nareszcie nadszedł:)
    miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę że masz długi weekend...my idziemy w pon. do szkoły -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku, jakie pyszności! cyba zaraz jdę do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O jezu, ale narobiłaś mi smaka! Chyba będę musiała obkupić się w kakao, lub coś w tym stylu :) Strasznie podoba mi się Twój blog. Oczywiście dodaję do obserwowanych, jednocześnie zapraszam do siebie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Też się cieszę, że jest długi weekend :) Można odpocząć :) Też tak czasem mam, że jak coś kupię, to od razu muszę to zjeść, bo mam na to taką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekoladka! mniam. nie ma jak iść do babci sie najeść

    OdpowiedzUsuń
  13. pyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycha !
    : *
    + obseruję i zapraszam . ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. opychasz się tymi słodyczami ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypominam o konkursie fotograficznym u mnie , w którym wzięłaś udział! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. narobiłaś mi ochotę na czekoladę:<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog, myślę, ze będę tu zaglądać częściej!
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma to jak mile spedzony weekend ze slodyczami XD

    Obserwuje + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze ci dlugiego weekendu, ja musialam isc do szkoly :( fajny blog dodaje do obs :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie: fleyless.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. robisz śliczne zdjęcia!:) + zapraszam do mnie: myysecretliffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. OMNONOMNOMOMOMOMONNONONOMMMM <3

    MNIAM <3



    + zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że długi weekend już minął! ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyniki będą 22 listopada ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)