poniedziałek, 10 października 2011

Ja to mam szczęście.

Hej.
Dziś wstałam sobie o 7.40 a o 8.15 poszłam na autobus. W szkole było w miarę. Oddawała kartkówki z matmy i dostałam 2. -.- Pół punkta mi brakowało do 3. I także oddawał pan kartkówki z techniki dostalam 3. Byłam w szoku bo się wgl nie uczylam. XD
Skąd taki tytul posta? Poniewaz biorę udział w internetowym castingu do nowego serialu TVP2 "Ja to mam szczęście" tutaj macie link: http://www.youtube.com/watch?v=ftuGU4F95EE proszę i liczę na wasze kciuki w górę. :) Miałam tutaj tego nie dawac, no ale robie to dla zabawy ; D
Zaraz biore sie za lekcje i naukę, a za 30 minut leci Pierwsza Milosc : D
Później z psem i spowrotem do książek. :x

JENY, AŻ SIĘ POPŁAKAŁAM. 
podpisujcie się na dole, osoby które mają słabe nerwy nie oglądajcie tego na własną odpowiedzialnośc.
ja sie poryczalam :<

hie ; D

16 komentarzy:

  1. fajna koszulka ;)

    powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna koszulka :)
    Życzę powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. tak bo robię w formacie RAW .

    OdpowiedzUsuń
  4. Link który wstawiłaś jest straszny, podpisałam się już jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszulka ;)
    i zgadzam się to jest głupie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam już 2 dwójki z matmy . -,-

    zapraszam do mnie ; * ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska koszulkaa ; * !! Świetny blog , obserwujemy .?http://teenagenes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten filmik jest okropny! Jak i tekst zamieszczony na tej stronce. Żałuję że weszłam na tą stronkę:/ Filmiku nie oglądnęłam do końca w połowie się poryczałam. Jacy ludzie są okropni!-.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)