poniedziałek, 24 października 2011

Jesień.

Hello!
Dziś rano wstałam o 7.35 i o 8.10 pobiegłam na autobus. W szkole nawet szybko zleciało. Musiałam zostac na dodatkowym angielkim napisac sprawdzian. A co do pracy z techniki powiedział że mam do końca tygodnia odnieśc pracę. Luzik :) Po szkole poszłam jeszcze do stokrotki i kupiłam jedzonko. Później wrocilam do domu, rozpakowałam się i weszłam na kompa. O 18:00 poszłam na pierwsza milosc.  Niedawno zaczelam prezentacje na infe bo na lekcji sie nie wyrobie, a takto sobie ja poprostu przeniose na kompa w szkole ;) Jutro prawdopodobnie nie pojde do szkoly bo po co? Nie ma lekcji, dzien patrona -_-. Byłam z psem, i pozbieralam pare lisci. Jesień, nie lubie jej ze względu na pogodę, no ale jako pore roku uwielbiam <3 Te liscie i wgl. Wszedzie kolorowo :)
Dobra, zmykam robic sobie prezentacje i tosty ;)

yummy <3


 <3

miłego wieczoru! Papa!^^

24 komentarze:

  1. ile słodkości!

    thisblogisforwomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo też czasami oglądam pierwszą miłość :)).
    Mniammm dan mleko i twix <33.

    Lubie Twojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mm...smacznie. :3 Ja niestety nie mam informatyki w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś mi smaka. :)
    Ładne liście. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej, dlaczego tu są zdjęcia pyszności? Ja od wczoraj ograniczam słodycze:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakrywam twarz bo na takich zwykłych zdjęciach wychodzę jak ciota!
    A na zdj. robionych profesjalnym sprzętem wyglądają nieco inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  7. danone < 3
    no niby tak, dzisiaj jej sis przyszła po nia do szkoły, bo sie bała, hahaha :D
    jasne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam < 3
    smacznego :D
    masz rację, wszędzie tak kolorowo ♥

    Obserwujemy ? ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm widzę smakołyki, apetycznie ;)! zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm! same pyszności :)))

    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaka mi zrobiłaś ;D Mniami ^^
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. bedziesz grubaskiem ;D

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twixa :) u mnie nowa notka , zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)