piątek, 14 października 2011

Koczek & Lustrzanka

Siema.
Ale dziś nudny dzień masakra. Wstałam sobie o 10, zjadłam musli i poszłam z psem i do sklepu. I mój caly dzien mija siedzeniem na kompie. Miał byc wroclove ale nie bylo. Czekam sobie na Pierwszą milosc i mysle czy nie zrobic tej zapiekanki co mi miła kolezanka powiedziala sklad :d Notkę pisze słuchając tej piosenki:


Czemu taki tytuł?
Koczek- ponieważ z nudów zaczełam się czesac w rozne fryzury i zostałam przy koczku który fajnie wyszedł.



Lustrzanka- bo patrzyłam na necie i znalazlam fajne foty. A tak apropo, zblizaja sie moje urodziny i chcialabym lustrzankę. Jaką Nikon czy Canon? :)



Miłego dnia ;*

44 komentarze:

  1. nikona. Też bym chciała lustrzankę, ale mogę sobie tylko pomarzyć. Rodzice by mi kupili ją najwyżej gdybym już tak naprawdę chciała się zajmować fotografią na przyszłość lub miała takie mocne hobby. ;p Oni już mnie dobrze znają, kupili mi gitarę,a wgl jej nie wyciągam z piwnicy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zainspirowałaś mnie- też sobie tak chustę założe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź se Nikona np. 3100 z 18-55 tania i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz wszyscy maja faze na nikona, nie wiem czemu, ja w sumie wybralabym chyba canona ;) obecnie mam sony alfe juz dwa lata i nic jej nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog . ;D
    dodajemy ?

    http://natalka-poleca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, jaki świetny koczek - zakochałam się w tym zdjęciu xPP
    a lustrzanka? ja się zastanawiam też czy nikon, czy canon i doszłam do wniosku, że canon. Miałam okazję "pobawić się" nikonem i canonem i zdecydowałam się na canona. Nie ma większej różnicy w parametrach, a moim zdaniem canony są zgrabniejsze i zdjęcia robią ładne - moja siostra ma zwykłą cyfrówkę i są naprawdę dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja marze o nikonie d3100 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja ukochana piosenka <3

    ja też marze o Nikonie ;))Zapraszam do mnie ;) : www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ` mhm. fajny koczek. :)
    także jestem za NIKONEM . ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. CANON x3 !

    U mnie video dodane :D http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mhm, fajny koczek ci wyszedł. Uwielbiam czerwone bandamki, są takie inne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym wolała nikona :D

    zapraszam do siebie :
    colortpping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny koczek :D Jestem faworytką takich fryzurek ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Lifehouse... bardzo lubię tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie Ci ten koczek wyszedł ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej kup Nikona, bo możliwe, ze Canony będą sie wycofywać z rynki i potem trudno będzie go naprawiac jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikon ;p .
    świetna fryzurka, podoba mi się ;)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nikon, Nikon :)
    koczek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajny koczek^^
    ja mam lustrzankę z nikona i polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki przesłodki koczek. :)
    Ja na lustrzankach się nie znam, ale bardzo bym chciała...
    Szkoda, że nie zbliżają się moje urodziny, ani nie ma żadnych okazji na prezenty. ;]
    Musze czekać do gwiazki.
    Świetna piosenka, chyba nauczę się jej grać na dżitarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny koczek ;)
    Zapraszam do mnie :)
    +Nikon Nikon :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam Nikona, jak chcesz więcej informacji to zapraszam na maila! :) diane-fashion@wp.pl

    Aa, byłabyś zainteresowana kupnem wisiorka z house? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. oj wierz mi, ja sie balam, ogladalam go sama o 23 ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również mam nikona.
    polecam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny koczek.

    Ja bym wybrała Nikona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tak jak napisałam w notatce, można ja kupić na allegro, w drogerii naturze lub w rossmanie!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja wybrała bym Nikon:) Fajniusi ten koczek^^. Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny koczek... ;)
    Ja bym wybrała Nikon...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja wybrałabym Nikona, wiele osób go poleca :) Świetna fryzurka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja sama mam Canona 1000D, Nikona ma moja znajoma....w sumie ja nie widzę różnicy, liczy się najbardziej obiektyw. Mnie mąż kupił lustrzankę w FInlandii chyba i dopiero teraz zaczęłam się nią bawić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)