sobota, 15 października 2011

Moja głowa.

Hej.
Dziś wstałam sobie o 10, posprzątałam i później siedziałam na kompie. Między czasie robiłam moim zwierzakom foty. Straaasznie zimno na dworze wiec siedziałam cały dzień w domu. Wczoraj mama mi przyniosła frugo i dziś skończyłam. I muszę zacząć przepisywać lekcje z czwartku. Chemie już kończę. Nie dawno byłam z psem i kupiłam sobie czekoladę milkę jogurtowa, i teraz czekam na mamę aż wróci ze sklepu i mi coś przyniesie hue ;*
Strasznie mnie głowa boli mam nadzieje ze przejdzie, a jak nie to niestety tabletkę będę musiała wziąsc. Czekam na 20 i może obejrzę mam talent a później '' znów mam 17 lat'' : D
A wy jakie macie plany na wieczór?
Buziaki xoxo. 
mniam <3

no to frugo : D

 mój kubeczek i frugo :D

niebo dziś *__* 

do jutra!

25 komentarzy:

  1. Teraz naszła mnie ochota na czekoladę i frugo:3 Śliczny masz kubeczek^^. Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do czytania nowego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kubeczekk . Milka + Frugo = mm . pycha <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. planu mam podobne. też raczej bd oglądać "znów mam 17 lat" :) FRUGO <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOOW! Jakie magiczne niebo!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. frugo jest najlepsze :) hmmm ja dzisiaj cały wieczór przed komputerem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wieczór minął :/ Widzę, że sympatycznie spędziłaś dzień - świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kiedy niebo jest takie różowe jak na twoim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magicznie wyszło Ci to zdjęcie z niebem! Cudowne kolory :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam..moja ulubiona milka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcie ;)
    to ostatnie z tym niebem jest po prostu śliczne ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham zielone frugo :3.

    Fajny kubek ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. UWAGA ! w poniedziałek o godzinie 16:00 będzie można się spotkać ze mną na chacie przy kamerce.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam milka jogurtową !!! ;p
    dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekolada, mniam < 3 uwielbiam. Uroczy kubek z krówką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. różowe frugo- moje ulubione.
    Dodaję do obserwowanych, bo widzę sporo mamy wspólnych tematów, przeglądając Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)