niedziela, 16 października 2011

Moje zwierzęta.

Hej.
Dziś nic ciekawego się nie wydarzyło. Wczoraj poszłam do babci i nie chciało mi się wracać do domu wiec zostałam u niej na noc i wróciłam właśnie jakoś godzinę temu do domu. Musze wziasc się za lekcje, trochę się pouczyć i spać. Straaaasznie mi się nie chce iść do szkoły ale muszę bo mam sprawdzian z matmy ;o Masakra. Nic nie umiem no! Trudno...
A co u was? Ja was zostawiam z fotkami moich zwierząt :)
Miłego wieczoru życzę :)

frendzel <3

 gucio <3

kizia <3

 Maniek <3

48 komentarzy:

  1. Przeurocze kociaki. Ja ogólnie chomików miałam do tej pory sześć także no.. ^__^ Ciekawe imiona ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodkie zwierzaki ! nie lubię kotów, boje się ich, ale Twoje prezentują się uroczo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) Chomiczek rozkoszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na twoje poprzednie posty rzeczywiście ta wiktoria erd( odnajdujac powód do umiechu w kolejnym dniu) od cb odgapila ten koczek..

    Slodkie zwierzaki!^^ obserwuje + liczę na rewanz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja kocham zwierzątka:) ostatni identyczny jak mój Gacuś,którego juz niestety nie mam:( pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. słoodziaki ;)
    zapraszam do obserwacji mojego bloga.
    Odwdzięczę się tym samym ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie,i jakie maja cudne oczka;D

    OdpowiedzUsuń
  8. maniek jak w magdzie m-ma jakies powiazanie??
    a gucia mam psa:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba ten pierwszy kotek.;) czym robisz zdjęcia?;>

    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zwierzątka :)
    + obserwuje twój blog
    Liczę na to samo i zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku po prawej stronie . odwdzięczę sie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bardzo ładne Ci wychodzą.;D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie słodkie ;3 kochamy zwierzątka o :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne imiona, szczególnie frendzel :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodziutkie zwierzaki. <3.`

    zapraszam do mnie. ;)
    +obserwujemy .? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam żadnych zwierząt :<

    Obserwujemy? :)
    +zapraszam do konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Your cat Manny looks like my cat! How cute! Beautiful pictures!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ps: Check my blog tomorrow for an amazing giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale tu ciekawie, będę zaglądać! :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziaki ! też mam chomka - nazywa się gruba swinia ( jest ogromny ! )

    OdpowiedzUsuń
  19. omg these are cuteee! i can't tell whether i'm a cat or dog person, i love both!

    JOIN MY GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne to twoje zierzaki♥ A ten ''Frendzel'' to York? . Bo niewiem tak jakos mi Yorka przypomina bo sama mam jednego^^.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie słodkie, kocham zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, kocham zwierzaki, a szczególnie psy ♥
    Sama mam dwa, Twój jest słodki.

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham zwierzęta. Twoje są urocze! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Psinka jest śliczna ;)
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za komentarz :* Fajny blog, ale wydaję mi się,że wzorowałaś się na innym popularniejszym :)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście kocham koteczki <33 ale reszta też jest słodka ;P One wszystkie się dogadują razem? ; o
    Trzymam kciuki za sprawdzian ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje :) słodkie zwierzaczki!:)
    pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne zwierzaczki :)) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. ahh, szkoda że ja nie moge mieć takich słodziaków w domu, cudowne zwierzaki :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. cieszę mnie to że się podobało :)
    zapraszam w czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. o jejciu jejciu jejciu ! Jakie to słodkie ! < 333 ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)