piątek, 7 października 2011

Mucha XD

hej. ;d
Dzis musialam wstac o 6. W szkole na wf bylo spk, pan powiedzialam ze jestem teraz bardziej rozgadana niz wczesniej hahahah. Na angielskim pisalismy tą poprawę z kartkówki. Nie poprawiłam jej pewnie. Z drugiej dostalam 2 -,- i z opisów 4 :D Prezentacje z infy musze skonczyc na zaj. dodatkowych bo nie dam inaczej rady. I musze znalezc jakies ciekawe doswiadczenie chemiczne/fizyczne. Matma na luzie zleciala jak i g.wych. :D
Teraz czekam na Pierwszą miłosc.
Co do tytułu posta, mialam w pokoju dziwną muchę wiec cyknelam jej foty. Zaraz dodam. Pozniej moze ide do babci, zobacze. I sloneczko wyszlo, i sie zrobilo ladnie :D
Zmieniłam jak widac wygląd bloga i zrobilam nagłówek. Teraz lepiej ten blog wygląda.
Miłego dnia życzę :*

Dodawajcie do obserwowanych i klikajcie na fanpage na facebook'u lubie to :D


mucha :D


 zakochalam sie *__* 

22 komentarze:

  1. Mój Boże!Ja też się zakochałam jest twój???;o

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, jaki on słodki!
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny moment muchy uchwyciłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny jaaaaki slodki kicius ! *.*
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta mucha jest zajebista xD
    a tygrysek słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodziak♥ Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie zdjęcie muchy:)
    Zaraz dodam się do obserwatorów bloga:) Zapraszam cię również na mojego niedawno założonego bloga http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz się do obserwatorów:) Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha
    MUCHA!
    Obserwujemy? Pisz<33
    http://jasicastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka duża ;pp
    jejku jaki kiciuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog
    obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszysko wstrętne, ale ten kotek to słodziutki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym kociaku ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ta kicia śliczna♥♥

    Haha, mucha rządzi xP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)