piątek, 21 października 2011

Niebo & Jajko

Hej.
Wczoraj nie napisałam postu ponieważ nie mogłam ;o Nie wiem co się dzieje z Bloggerem. Wszystko mam rozjechane na pulpicie nawigacyjnym itp. Nie mogę komentować innych postów bo nie wyskakuje mi okienko do umieszczania postów. Wiecie może czemu tak się dzieje? Miałyście kiedyś tak? Mam tak już od 3 dni. Pomóżcie...
Co u mnie? Nie chodzę do szkoły juz z tydzien. Teraz musze wszystko nadrobic i byc bardzo dobrze przygotowana na poniedzialek w razie czego ;)
Hmm, co do tytulu :D
Niebo: Wczoraj było cudne, dlatego zaraz wam pokaze zdjecia ;)

ahh *_*

Jajko XD: Mama dostała wczoraj od kolegii z anglii specjalne coś w kształcie jajka, że to wrzucasz do wody razem z jajkami i wiesz kiedy jajko jest ugotowane, na twardo, na miękko. Haha ^^ 

:)

Do następnej, mam nadzieje że to się naprawi :(
Papa!

25 komentarzy:

  1. fajny gadżet :))
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jajko:) Ja jem tylko na twardo ugotowane jajka, więc gotuję długo (10-15 minut).
    Ja dzisiaj miewałam problemy z blogiem, nie mogłam wejśc, wyskakiwało, że nie istnieje dany adres...O_o

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie by się przydało takie jajko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bajer ;> Przydałoby mi się, bo nigdy nie ugotuję odpowiednio jajek ;c
    Pozdrawiam :) Miłego weekendu! + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny gadżet te jajko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie znalazłaś te obrazki ?:>

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne jajko:D
    ja tak nie mialam z bloggerem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety czasami tak się dzieje z bloggerem. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre to jajko ;d jestem strasznie ciekawa na jakiej zasadzie to działa ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czasami mam problemy z bloggerem niestety:/ Zdarzyło się tak że przy dodawaniu posta. Opublikowałam. A po opublikowaniu obrazki się nie wszystkie opublikowały, tekst po przestawiał. Całe dwie godziny na marne:/ No nic. Zdjęcia śliczne♥ Niebo bardzo ładne. Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog :))
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam takie coś do jajek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi by sie przydało;d
    Pozdrawiam. Zapraszam do siebie. OBSERWUJEMY?
    Pisz

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne niebo a ja problemów z bloggerem nie mam;)
    może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog .Obserwuje . Zapraszam do mnie w wolnej chwili. Było by miło gdybyś Ty też mnie zaobserwowała . :) Pozdrawiam serdecznie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już 7 numer white weasel! Są WYNIKI konkursu na bony towarowe, sprawdź, czy wygrałeś(aś) :)
    PS Prosimy o dodawanie nas do obserwujących, zrewanżujemy się :)

    www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super to na jajko ;d ja na szczescie nie mam zadnych klopotow z bloggerem ;) uf!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)