niedziela, 9 października 2011

Niedziela.

Hey!
Dziękuje za te komentarze, odwiedziny, obserwacje. Nawet nie wiecie jak się ciesze ;)
Dzisiaj dzień nuuuuudny. Wstałam sobie o 10, ogarniałam wszystko na necie. Później poszłam z psem. Wróciłam i postanowiłam założyć nowego fbl :D o 14 poszłam do babci na obiad. I zjadłam galaretkę (; Nie dawno własnie wróciłam. Zaraz biorę sie za lekcje, naukę i inne. Zrobię sobie kisiel i jeszcze z psem muszę wyjść i pójdę może do żabki po milkę jogurtową , mniaaaaam *-* widziałam że jest nowa milka, z edycji limitowanej o smaku waniliowego puddingu. Jadłam i powiem wam ze jest pysznaaaaa , szkoda ze limitowana :(
I jak widzicie, zaczęłam pisać codziennie posty. Jestem z siebie dumna. Blog idzie do przodu, oby tak dalej.
Love xoxo.
Miłego wieczoru :*
uczymy się polskiego, a w międzyczasie Kit Kat (: 

pytaj : formspring

18 komentarzy:

  1. mhm ;D dla mnie kit kat jest za twardy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego i przyjemnej nauki . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ucz się, ucz xP
    uwielbiam kit katy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kit kat! <3 mniam :) Miałaś miły dzień. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. te najlepsze zawsze są limitowane :(
    miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam kit katy ale mi po nich niedobrze ;(
    A co do milki to mam nadzieję wygrać łaciate nintendo albo łaciatego lapka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kit kat! <33

    miłej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemnej nauki , choć nie wiem czy to moze być przyjemne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ty zrobiłaś że tak sobie napisałaś..."dziękuję za każdy komentarz ;)
    -Agata ;*" ??

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kit katy :D:)
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkość.;-D

    zapraszam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jej! jak mogłam nie zauważyć że wczoraj dodałaś posta?!o.0 To niedopuszczalne:D Ja uwielbiam kit katy:3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mm lubie kit-kata ;> . fajnie,ze codziennie bd pisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz ; )
    świetny blog ;p
    dodaję się do obserwatorów ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. kit kat.. miałam taki okres, że nie mogłam na nie patrzeć.. ale już minął :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)