czwartek, 13 października 2011

Obraz z puzzli.

Siemka.
Jednak dzisiaj nie poszłam do szkoły i jutro tez nie :3 Więc gicio. Wstałam sobie o 11 i poszlam z psem. I tak sobie siedzialam na kompie. Po 17 poszlam do biedronki po rurki i zobaczylam emu za 24.99 :D Mysle czy ich nie kupic. A wy? kupilybyscie? :D Pozniej ogladalam Pierwsza Milosc ;) Przed chwila bylam z psem. Teraz czekam az babcia zadzwoni to ide do niej, i powiem jej o tych butach.
Czemu taki tytuł? Poniewaz na scianie na przedpokoju mam obraz z puzzli, fajnie sie komponuje poniewaz pasuje kolorystycznie ;) Jutro moze wroclaw (; Ponizej macie fote :d

obraz:


emu, takie ale inny kolor, chyba czarny lub szary kupie ;3 



patrząc na necie za nimi znalazlam takie, swietne są <3 

16 komentarzy:

  1. Śliczne są te buciki:) Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:3

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam szare i nie podobały mi się. Miałam też beżowe i są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też widziałam te buty, tylko bardziej podobały mi się buty dla dzieci (rozmiar do 34 bodajże), bo te które pasowałyby na mnie niestety są nieciekawe :(

    zapraszam do siebie, są już nowe posty :)
    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. a co do puzzli - to jednego elementu Ci w nim brakuje :)

    mnie puzzle nie kręcą, ale mój Mężczyzna lubi sobie poukładać klocki i tworzyć z nich fajne obrazy :)

    pozdrawiam,
    www.peugeotcikowa.blogspot.com/
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. aww, miałam je rok temu, lubię je nawet, ale jak teraz mam obraz ludzi, którzy je będą nosić to myślę: ZA DUŻO!
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nawet te buty podobają, ale nie kupię ich ze względu na to, że mają je już prawie wszystkie dziewczyny. ( ;

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe buty

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, emu - domo. ale fajne. :pp
    a ramki robię w programie. bazuję na photofiltre i photoscape. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te ostatnie wymiatają! ; D

    To bardziej taki tost bez tostera ;D

    Chleb tostowy, masło, pieczarki, wegeta, ser, kiełbasa, ketchup, oregano, czosnek granulowany, carry. Do piekarnika na 20 minut, 200 stopni. Pycha! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najłądniejsze są emu beżowe :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Emu za 25 zł? :O No nieźle, chyba pójdę kupić. Te ostatnie są świetne <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. za 25zł pewnie, że bym kupiła:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)