środa, 19 października 2011

Owoce & Deszcz

Hej!
Dziś także nie byłam w szkole co wiąże się z dużymi zaległościami, zeszyty uzupełniam każdego dnia. Okazało się że kartkówki nie było z biologii. No i dobrze. Jak narazie mam do zaliczenia sprawdzian z matematyki i kartkówkę, i sprawdzian z anglika. Jutro kartkówka z wosu, chemii i sprawdzian z polskiego ;o Masakra.
Dziś rano obudziłam się o 10 bo wiercili coś i nie mogłam spać. Te ich wiercenie trwało aż do 16. ;o Rano zjadłam sobie na śniadanie owoce. Mniam. Mam dość tej pogody, cały dzień pada. :( Nie długo Top Model. :D oglądacie? Ja teraz aktualnie siedze i wcinam czekoladę :d
Miłego wieczoru, papa!

mniam <3


brrr . >.<


26 komentarzy:

  1. dzięki i życzę powrotu do zdrowia ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidze deszczu! No, jak sie nie chodzi do szkoly to zaległości sie kumulują :p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam na podstawie szablonu: "rewelacja".
    Tylko wiadomo, pozmieniałam tło, czcionkę itp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie wyglądają te owoce;) Ja oglądam, i jestem załamana faktem że Magdalena nie przystąpiła do sesji, szkoda że musiała odpaść :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądam^^
    A na śniadanie jadłam...tosty, słodycze, potem słodycze...teraz krem o smaku bananowo-czekoladowym i mkaron z zupki chińskiej;) Nie ma to jak pozbywać się miesięcznych zapasów słodkości w kilka dni -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. hi...regards from indonesia. its a nice recipe. done followed already. please come my site.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4xct/ mam do sprzedania kilka rzeczy z szafy, może coś cię zainteresuje :) zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Deszcz jest cudowny! Właśnie na niego czekam! Przepyszne śniadanko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. grr. deszcz ;/ nienawidze .;p

    http://kamaa-mojefoto.blogspot.com/
    http://poznaj-mnie.blogspot.com/
    u góry linki do moich blogów , zapraszam.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, już nawet nie pamiętam, tak dawno to usuwałam! wiem tylko, że coś w kodzie trzeba pozmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniamm ;) ciekawy blog
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, uwielbiam owoce, chyba wszystkie :)
    top model nie oglądam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog:) i nagłówek ;p sama zrobiłaś?
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. ue, narobiłaś mi ochoty na winogrono :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam. deszcz -.-
    ładny blog. pozdrawiam +obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. o mniam! ;D
    A ty mi ochoty na owoce narobiłaś xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mi zrobiłaś smaka na banany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)