wtorek, 4 października 2011

Rysunek.

Hi. ;d
Weekend minął spoko, w sobotę przepisywanie zeszytów. Wczoraj w szkole było masakrycznie. Z religii kartkówka dostałam 2 bo się nie nauczyłam, z sesji z plusem z matmy dostałam 1. Z historii był spr. i nas porozsadzała do końca roku i nie ma jak ściągać, źle mi poszedł spr. Z techniki też źle mi poszło. :C Znów oceny idą się jebać. Dziś pisaliśmy test z niemca -,- na szczęście nie na ocenę :D z anglika kartkówka -.-. Na jutro powinnam się nauczyć na matmę, fizykę i biologię. Na nic się nie nauczyłam. Rysuje już pól dnia rysunek na zajęcia artystyczne. Nie jest źle. ;> Obym nie dostała jutro 1 z biologii bo się zabije... może trochę przed snem sobie poczytam , ale nie sadze ze to coś da.
Dobra ja wracam do rysowania cd.
Miłej nocy, dobranoc :*

na zaj.art właśnie muszę to naszkicować i dodać jakieś własne elementy. Za pomocą jedynie ołówka. 
Dam rade do jutra -.-

14 komentarzy:

  1. chętnie bym się tym obrazkiem pobawiła :) coś pięknego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To współczuje, ja również mam ostry zapieprz ;)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny jest ten rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia !
    : d

    u mnie nowa notka!
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że wyjdzie ci ciekawa praca. :3 powodzenia. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. też przepisywałam zeszyty z tygodnia .. masakra !

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam jedynke z matmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko z matmy i ołówkiem z geografii :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhh ocenki u mnie też nie za ciekawe, ale nie mam siły się uczyć ;/
    fajnie że masz plastykę mi już niestety się skończyła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)