środa, 12 października 2011

Red hair.

Siemka. ;)
Dziś rano wstałam o 6.30 i poszłam o 7.20 na autobus. W szkole było w miarę nawet. Z tej kartkówki z fizyki dostałam 2+ :d pół punkta do 3 mi brakowało. Byłam na dodatkowej infie skończyć prace o wakacjach. Na jutro mam sporo zadane wiec już się biorę. W między czasie jem Kinder bueno i pije tymbarka <3 O 21.30 Top Model. Oglądamy!
Aaaa, wracam z psem z spaceru, wchodzę do pokoju, patrze na kompa a tu cały niebieski ekran i jakiś błąd sterowników czy coś. Na początku nie wiedziałam co zrobić ale wyłączyłam i włączyłam kompa i jest dobrze mam nadzieje, nieźle się strachłam. ;oo  Jeszcze jutro i wolne bo w piątek nie idę do szkoły. ;d
Miłego wieczoru i nauki :*

ja chce takie włosy ;o 


 może na wakacje się farbne na czerwony stały :) 


23 komentarze:

  1. miałam kiedyś taki kolor włosów jak na pierwszym zdjęciu :) fajnie wyglądało ale gdy robiły się odrosty, to już tak fajnie nie było ;/ i niestety gdy kolor zaczynał blaknąć, to też fajnie nie było ;/

    ale najgorsze było w chwili gdy chciałam wrócić do naturalnego koloru... chyba z dobry rok zajęło mi powracanie do brązu (ale ja kiedyś lubiłam eksperymenty z kolorkami włosów)

    pozdrawiam,

    www.peugeotciko.wa.pl
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor tych pierwszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również w piątek nie idę do szkoły:) Pozdrawiam i fajne są te włoski na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a też o tym myślałam :) tylko że już na dniach muszę kupić farbę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta dziewczyna z 1 zdjęcia,piękne ma oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne, dobrze że nic z komputerem Ci się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo mi też się takie podobają ale wciąż czekam na dobry moment!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta dziewczyna na pierwszym zdjęciu !


    -
    Zapraszam do mnie:).!

    OdpowiedzUsuń
  9. te pierwsze są cudowne! jak bym miała taki gatunek to chyba bym sobie pomyślała nad podobnym kolorem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, tak czerwone włosy są śliczne <3 w te wakacje sama przefarbowałam sobie włosy na podobny kolor :) ale szamponetką, nie mam odwagi na stałą farbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te włosy na pierwszym zdjęciu są świetne, a ta dziewczyna śliczna . : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne włosy na pierwszym♥

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne,ale ja bym takich nie chciala ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. no chyba nie :D na blogu głównie są moje zdjęcia : d

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taki kolor włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. he, w tych czasach to dużo zdjęć jest podobnych, lub o takich samych motywach :(

    OdpowiedzUsuń
  17. te czerwone włosy są śiwetne! też chce takieee!
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. jak już si,ę zdecydujesz to pokaż efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, te pierwsze są boskie! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)