wtorek, 11 października 2011

Słuchawki.

Hej. ;)
Dziś w szkole nie było za fajnie ;c. Wstałam sobie o 6.30 i o 7.15 poszłam na autobus. Niestety z kartkówki która wczoraj na dodatkowych zajęciach pisałam z polskiego dostałam 1, i druga ocena to była 2. Masakra, muszę się wziąśc za naukę znów, bo znowu mam wyjebkę. Na fizyce była kartk. mam nadzieje ze dobrze mi poszło. I z geografii zrobiła niezapowiedziana. Super. -.- Po lekcjach musiałam zostać na sztuce żeby napisać zaległą kartkówkę, dostałam 4- :D Zaraz idę zrobić kisiel i oglądać Pierwsza Miłość, a później może do babci z psem. ;d

Na necie szukałam słuchawek i patrzcie na jakie śmiechowe się natknęłam. Japonia- czego to oni jeszcze nie wymyślą co? :D
grzybki xd

 łapki <3
 sushi :D
hahah banan <3

 czy to nie jest slodkie ? :) 

moim zdaniem najlepsze są łapki, a bananki śmiechowe ;D 
a wam? które przypadły do gustu?

Miłego dnia życzę :*

26 komentarzy:

  1. Łapki fajne.
    A tej "jakiś owoc" to sushi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha świetne słuchawki! Nie przejmuj się ocenami, poprawisz:D
    Jestem początkującym fotografem, jeśli w ogóle mogę się tak nazywać. Bardzo proszę o ocenę moich zdjęć pod najnowszym postem, blog jest w całości poświęcony fotografii, zapraszam do oddania się w całości mojemu światu, mam się dalej rozwijać? Dziękuję z góry i zapraszam do polubienia mnie na facebooku : http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne słuchawki! ^^
    oj w tym hotelu są niezłe łazienki. xD haha.

    OdpowiedzUsuń
  4. grzybki (halucynogenne) haha
    ogarniasz fizykę? Bo ja po każdej kartkówce myślę: "Oby było dwa, no może trzy..." xP W ogóle nie wiem o co chodzi zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. prysznic był najlepszy. myślałam, że woda będzie leciała normalnie, a jak nacisnęłam to tak trysnęło, że wyszłam z mokrą głową. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. łapki superowe:) ocenami się nie przejmuj, na pewno poprawisz:) pozdrawiam i zapraszam do siebie może spodoba Ci się oferta sklepu, którą opisałam w moim poście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie najbardziej te grzybki śmieszą :D

    zapraszam do siebie :
    colortopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne;d ja właśnie muszę zainwestować w nowe słuchawki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej jakie śmieszne te słuchawki ;P
    Grzybki najlepsze xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. hah, powiem ci, że ja tak samo jedną rękę cały czas miałam zajętą by ta woda w ogóle leciała. :D pamiętam, że spuszczanie wody w toalecie też było śmieszne, takie głośne. :D pierwszy raz się z czymś takim zetknęłam. ale pokoiki były naprawdę przyzwoite. co prawda trochę małe, jednak schludne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. banany, banany, banany! <3 Kocham banany :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z Tobą - łapki najlepsze (jakoś te banany i muchomory mnie nie przekonują - za bardzo 'odstają')

    pozdrawiam,

    www.peugeotciko.wa.pl
    Znajdziesz mnie również tutaj:
    http://www.facebook.com/pages/PeugeotCikowa/148841288544832
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. haha czego to ludzie nie wymysla xd fajne !

    OdpowiedzUsuń
  14. jej boskie są te słuchawki, ale raczej sushi bym w uszach nie chciała mieć ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)