środa, 26 października 2011

Tablet & Chomik :(

Hi!
Dziś miałam ustawiony budzik na 6:15 a wstałam o 6.40. I się nawet wyrobiłam. W szkole jakos dalam radę, z fizyki chyba za dobrze mi nie poszło, najwyżej poprawie. :) A z biologii dostałam 4-. Po szkole wrocilam prosto do domu. Zjadłam obiad i wziełam się za lekcje. Do tej pory robie. Jeszcze polski i religia. Pozniej pouczyc sie do chemii i wos'u. Ale najpierw trzeba obejrzec Top Model. :)
+ smutna informacja. Zdechl mi ostatni chomik. :( (*) jak wrocilam do domu, dalam mu jesc, pic. Wieczorem poszlam do niego i patrze lezy nie zywy :c Niech spoczywa w pokoju (*)

Ogladam dzisiaj jeszcze wiadomosci o dziwo. Haha ^^ i wiecie co sie dowiedzialam? ze w niektorych polskich szkolach i zagranicznych zamiast ksiazek i zeszytow maja ... tablety z internetem. Robia tam notatki i normalnie sie uczą. Akcja nazywa sie "e-tornister". Byłoby fajnie gdyby takie cos weszło na cała Polske. :) Fajnie maja, nie wydajesz nie wiadomo ile na ksiazki, zeszyty, dlugopisy i inne duperele do szkoly. Wszystko masz w jednym malym urzadzeniu. I nie powiem ale wtedy bym sie dopiero zaczela uczyc :d



Miłego wieczoru! Papa!

24 komentarze:

  1. ojej, biedny chomiczek. :< też miałam kiedyś 2 chomiki i umarły w podobny sposób. :(

    a w szkole jak to w szkole. :D raz super, a raz beznadziejnie. u mnie zależy to od nastroju. gdy jestem optymistycznie nastawiona to wiem wszytko, a jak się źle czuję albo mam zły humor to gorzej. :p jak na razie idzie mi całkiem całkiem. ^^ pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie głupie to! ale wiadomo że polska nie ma na to pieniędzy...

    OdpowiedzUsuń
  3. :(( Miałam tak samo z chomiczkiem :<<<

    Trzymaj się !:(
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. O tych tabletach (i laptopach) już od dwna mówią w Polsce. Pomysł niby dobry, ale wyobraź sobie jakbyś miała dosłownie cały dzień siedzieć przez tabletem/komputerem. Nie dość, że pół dnia w szkole to jeszcze do tego w domu. Szczerze troche mało zdrowe, a książki (mimo tego, że ciężkie) nie mogą odejść w niepamięć. Przecież to jest nasze bogactwo kulturowe!
    Przykro mi z powodu chomika :( Ale niestety taka kolej rzeczy. Pozdrawiam i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. z tymi tabletami świetny pomysł! :) a co do chomika- szkoda! ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam tak samo co do nauki, caly czas 'cos' ;/ . chcialabym takiego tableta zamiast zeszytow ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie !
    Nowy post :>
    Może Cię zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  8. [*]

    ale by było zajebiście, gdyby do mojej szkoły takie coś wprowadzili! XD
    tylko za tablet też pewnie byłoby trzeba zapłacić -.-'

    chyba z tym drukowaniem to masz racje XD
    no, jak można sie tak samemu wkopać, nie rozkminiam jej O____________O

    OdpowiedzUsuń
  9. co tam wydawać, ważne, że nie trzeba by było tego wszystkiego targać!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha :D
    no nieźle XD
    u mnie jest jeszcze taka facetka od chemii, która nas uczy już trzeci rok,a imion jeszcze wszystkich nie pamięta XD

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje bardzoo:*
    szkoda chomiczka:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedy chomiczek. Mi zdechła Chomisia ;D w kwietniu i kupiłam sobie nowego chomiczka Leona. : D Ale tak się do nich przyzwyczajam, że zawsze będę płakać jak mi zdechną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też właśnie o tym słyszałam i też bym chciała mieć tableta w szkole :) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. współczuję :(
    też mi niedawno zdechł chomiczek [*]...;((
    niech spoczywają w pokoju...nie głupie to !! ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedny chomiczek...
    A tablety sa takie sobie...bawiłam się kiedyś z Asusa i jakoś...no bałabym się, że rozwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też słyszałam o tych e-tornistrach :D fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech spoczywa spokoju , biedy chomiczek [*]
    O taaak e-tornister - popieram <333
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedny chomiczek ;< [*]
    Też słyszałam o tej akcji "E-tornister". Podoba mi się to, ale chyba wolę się nie uzależniać bardziej od internetu i komputera ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne to ;)
    biedny chomik ,współczuje [*]

    OdpowiedzUsuń
  20. My mamy takie coś na biologię i przyrodę ;p, a mieszkam w Belgii ;).

    p.s super blog.!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz używam tabletu na studiach, wcześniej nosiłam lapsa, ale to prawie 3 kilo i ramiona mi umierały
    Biedny chomiś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)