wtorek, 18 października 2011

Urwanie głowy.

Hej. ^^
W szkole dziś też nie byłam ale jutro idę już i mam wielkie urwanie głowy. Masakra. Nie wiem czy się wyrobie do 23 no. Muszę nauczyć się na jutro na biologię i matematykę, przeczytać lekturę :ok:. Na szczęście prace na zaj. artystyczne zrobiłam wcześniej ale mi się nie podoba wiec jutro w ciągu 45 minut na lekcji będę musiała szybko zrobić lepszą. Wgl pytam każdego co na polski trzeba zrobić nikt nie wie, extra. Zaraz muszę lecieć na dwór z psem i oddać koleżance zeszyty. A wieje masakrycznie na dworze. Miałam iść do babci i nie pójdę, bo się inaczej całkowicie nie ogarnę na jutro. Dowiedziałam się że dostałam z kartk. niezapowiedzianej z gegry 1, także fajnie -.- Mam nadzieje ze jutrzejszy dzień przeżyje w całości no :(
Miłego wieczoru i nauki!
Papa!

mam dość :(

35 komentarzy:

  1. Nie wątpliwie szkoła potrafi wykończyć :)
    zapraszam częściej. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Byle do przodu. Dzięki za zaglądanie do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie urwanie głowy to dla Twojej sytuacji dobre określenie :D Ja mam podobnie, ta szkoła nie daje żyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze! :)
    Ciekawy blog, obserwuję.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog zapraszam do mnie zuzia-ch.blogspot.com
    obserwuje zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny masz blog, bardzo mi się podoba!
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też szkoła wykańcza. ; dd. Chcę WAKACJII! < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie dasz rade! ;D

    U mnie nowa notka ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia :D! ja mam mase nauki ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog ..
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam teraz urwanie głowy patrząc pod względem szkoły ;< w końcu liceum ;C

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jestem zmęczona tym ;< ale widzissz;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie załamuj się po burzy zawsze wychodzi słońce :)

    Pozdrwiam i dodaję

    K>

    __________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że skończyłam szkołę 4,5 roku temu...^^ Studia lepsze, zjazd raz na miesiąc (zaoczne). Z drugiej strony nie mam w ogóle dnia wolnego, bo wychowuję syna....-_-

    OdpowiedzUsuń
  15. No wiem jak to ze szkołą miałam ciężko- mieszkałam 22km od miasta, gdzie była moja szkoła. Wychodziłam z domu o 6:40, autobus miałam o 7:30, jechać ściśniętą z tymi "ludźmi", nigdy się nie siedziało, powrót do domu autobusem, zazwyczaj o 16:00 już byłam w domku...Zjeść, przebrać się i na 17:00 na trening do miasta znowu 22km z mamą autem na trening (miałam je 4x w tygodniu). Udręka... A teraz o 5:30 wychodze z domu, wsiadam do auta i jadę na uczelnię (100km), gdzie 12 godzin spędzam w sobotę i niedzielę na uczelni...a tak to w domu uczę się na własną rękę, bo mam wykłady przez internet, nie zawsze da się przy dziecku oglądać, pisać, uczyć się, pisać do tego pracę magisterską...dobrze, że na razie nie pracuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety wyszło jak wyszło... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę obserwować :)
    Miłej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 latka i 3 miesiące...i dużo pracy z nim potrzebuję, bo mimo wieku nie mówi...coś po swojemu czasami, ale nie nazywa rzeczy po imieniu. No i mojej siostry syna pilnuje, ma 3,5 roku.Mam jakby dwójkę dzieci^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ojjjj powodzenia w nauce! pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji i rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heej bardzo interesujący bloog ;DD,
    oczywiscie obserwuję!
    zapraszam do mniee!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam nadzieję, że dzisiaj nie było tak źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspolczuje tej nauki :/ Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz genialnego bloga ;) . Bardzo , bardzo mi się podoba . Obserwuję i będę wpadać tu częściej ;] . Będę wdzięczna jeśli zechcesz dodać się u mnie do obserwatorów i będziesz mnie odwiedzać i komentować moje posty . Będzię mi bardzo miło i napewno się odwdzięczę ;) .
    Zapraszam : http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jej.. rzeczywiście masz urwanie głowy :o

    OdpowiedzUsuń
  25. dasz radę :) a jedynką to się tam nie przejmuj, pewnie poprawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach nie tylko ty masz urwanie głowy. Ja mam kompletny brak czasu. Teraz zaczęła się prawdziwa szkoła. Zrobiło, robi się coraz to więcej nauki. I czasu nie starcza na swoje osobiste sprawy:/ No cóż trzeba wytrzymać. Nie przejmuj się ocenką. Jestem pewna że ja poprawisz na lepszą. Życzę ci miłych dni w szkole i miłego wieczorku♥ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. przynajmniej wiem że nie jestem sama . też uczę się biologi :P

    OdpowiedzUsuń
  28. oj nie tylko ty :D
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)