niedziela, 23 października 2011

Zegarek.

Hello!
Dziś rano wstałam sobie po 10. Poszłam z psem na spacer a poźniej siedziałam w domu. Strasznie zimno. Jutro trzeba juz isc do szkoły, masakra. Jak mi się nie chce, i jeszcze w taki przymrozek z rana :c Ale we wtorek nie mamy lekcji, nawet nie wiecie jak sie ciesze, a to dlatego ze w ten dzien mamy najgorsze lekcje. I zamiast tego mamy 3h z wychowawcą (?!) apel i do domu. Oczywiscie na galowo, fajnie ze mam co ubrac. -_- Powinnam zrobic prace na technike ale nie, bo nie mam bloku milimetrowego, i 1 juz jest. Teraz czekam na kolezanke zeby mi wyslala zdjecia z czwartku i piatku zeszytow.
Haha ^^ Zalozylam sobie konto na weheartit.com [LINK]  i tak na tej stronie siedzialam z pol dnia. :c

Patrzcie jaki fajny znalazlam zegarek na necie:


kosztuje $18. 
chciałabym takie cudo :o 

Miłego wieczoru! Papa! 

23 komentarze:

  1. dzięki :)

    -hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli uwielbiasz motyw flagi amerykańskiej i chcesz mieć niespotykaną bokserkę w tym stylu- zajrzyj! :)
    piękny! :)
    pozdrawiam, denzee.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe :)

    Zapraszam
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha genialny ten zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pomysłowy, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny! ;)
    mi pan w sklepie powiedział, że zna pare osób które mają avile i nie narzekają na nią :3 a co do ramek to są super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny! <3
    aj, uwielbiam twój nagłówek. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ok. ;) wpiszę sobie ;)
    a co chcesz dostać??

    OdpowiedzUsuń
  9. bez przesady aby dawać niecałe 25 min na test + do tego opisać na stronę wojnę. ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. aha. :o też chcialabym miec kiedys lustrzankę .-.. jestem po przeczytaniu opinii na temat avili i ludzie ją sobie chwala ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, tak to spotkanie chyba zapamiętałam najbardziej z całej tej przechadzki. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zegarek! gdzie go można kupić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł z takim zegareczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój kolega ma taki tylko taki ciemno czerwony! ;o;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)