piątek, 11 listopada 2011

amstaff

Hi!
Ale dzis nudny dzien. I do tego tak zimno. Przepisalam juz dzisiaj 4 zeszyty i 5 zaczelam. :) jeszcze tylko 7 zeszytow. Damy rade -.- Dzisiaj na chwile mojej mamy kolezanka przyniosla nam pieska. Jaki slodki <3 Koty sie baly i sie puszyly na jego widok a fredzelek chcial sie bawic. Probowalam zrobic mu zdjecia ale sie ciagle ruszal jak to maly pies i mnie gryzl, slodziak <3 Jedno zdjecie wyszlo fajnie. A ja teraz lece do babci! :)

najlepsze <3



To ja lece, baju!

53 komentarze:

  1. jaki słodki < 33
    trzymam cie za słowo :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! A jaki śliczny nosek!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię dorosłych amstaffów, ale ten malutki jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziak ! <3
    zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. dokladnie to bylo profilowe - http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/189641_198700746817485_100000326829317_671768_5365504_n.jpg
    u mnie nowa ;)
    a pieska bym zjadla, taki jest slodki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki slodki !
    Zapraszam na moejgo bloga.
    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki słodki pies, biedne kotki, ale napuszone musialy wyglądac fajnie ;p
    wspolczuje przepisaywania az 5 zeszytow!!

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki . : )
    masz świetny nagłówek . XD

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ma śmieszny nosek

    Zapraszam do mnie :** http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny pies :) Współczuję z zeszytami :]

    OdpowiedzUsuń
  11. O jezuuuu jaki słodki ! ja też chce takiego ! ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny maluszek! :)
    oj wiem co to przepisywanie zeszytów! straszna rzecz zwłaszcza jeśli sie nie ogarnia tego co przepisuje... grr... życzę mniej opuszczania szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko! jaki uroczy! zakochałam się! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki ślicznyyy <3333
    teraz jest wielka faza na reggae :> ale to dobrze, bo to jest najlepsza muzyka i jest bardzo energiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudowny. Lubie takie rasy psów. :)

    Jak się wabi ?

    OdpowiedzUsuń
  16. jest cudowny :) ja tam nigdy nie przepisuje zeszytów (tylko z geografii, bo babka sprawdza -.-)
    a co kiedykolwiek czytałaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie słodki jest!Kocham psy! *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknyy<3
    zapraszam do mnie : http://scarlett-for-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo, ale nie ma czego zazdrościć. Jaki słooodziak, ojej <3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię tej rasy ale szczeniak każdy jest słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny piesek :)

    +obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest !
    zdjęcia i tak fajnie wyszły :)
    zapraszam do mnie i pozdrawiam . Misella

    OdpowiedzUsuń
  23. słodziak <3
    zapraszam do mnie: miguette.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. większość myśli, że to warkocze -.-
    ludzie, jaki ten piesek jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. owszem mały amstaf wydaje się cudowny, ale kiedy dorośnie mnie osobiście przeraża i odrzuca...

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki słodziaczek ;***
    zapraszam do mnie
    http://ta-roztanczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba ma z 5-6tygodni, skoro nos jeszcze czarny nie jest...lepiej żeby kot go nie zadrapał...inaczej jak skończy 2 lata to wszystkie koty w okolicy wybije:D Wiem, bo sama mam Amstaffy:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)