wtorek, 8 listopada 2011

Bad Teacher

Ohayo! 
Dzis ominela mnie praca klasowa z polskiego i sprawdzian z geografii. Rano poszlam do sklepu po slodycze bo zapasy juz sie skonczyly i przy okazji obejrzalam sobie film "Bad Teacher" Film swietny, boski ale troszke zboczony XD Zaluje ze go wczesniej nie obejrzalam. I wlasnie kupilam jeszcze sobie herbate Lipton Vanilla & Carmel, jest pyszna :)  Kiedy ją zalałam i postawiłam koło siebie był czuc aromat carmelu i vanili, zapach swietny jak i smak. A od dobrych paru tygodni zwlekałam się z jej kupnem.  A juz myslalam ze bede zalowac jak ja kupie. I wlasnie teraz pojde z psem, wroce i sobie ja zrobie. 

polecam :)

zapasy i chrupki na film :)


polecam dla osób które nie przepadają za herbatami owocowymi :) 
i dla maniaków słodkosci :D

Do następnej, papa! 

33 komentarze:

  1. Miałam na to iśc do kina, ale jakoś nie wypaliło ;) Może zdołam obejrzeć na necie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie ten film
    a tam zboczony ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio oglądałam ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą herbatę! Mhmm. ;*
    Liptonn

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na tym w kinie ;P nawet fajna komedyjka :)
    Zazdroszczę zdobyczy ;d też bym sobie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie zachęciłaś mnie tą herbatką, muszę się jak najszybciej wybrać po nią do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. valinia i carmel? brzmi nieźle, chyba ją kiedyś sobie kupię. ;)

    tak o 5:40 bo o 6:20 mam autobus a muszę wyjść o 6:10 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze jej nigdzie nie widziałam,jak tylko zobaczę to musze kupić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bzika na punkcie słodyczy.. xD ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie nikt nie zachęci do picia herbaty, wole kakao < 33
    no wiem, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam ten film w wakacje. Na pewno nie jest moim ulubionym, ale za to świetny na wspólne oglądanie z przyjaciółmi :)

    Kocham różnorodne herbaty więc jeśli ją dorwę we swoje ręce zapewne zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. musze kupic sobie ta herbatee ; ]

    OdpowiedzUsuń
  13. słodycze, herbatka, film = miły jesienny wieczór ^^ zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie oglądałam jeszcze;p

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie...czyżbyś miała Nokię?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobała mi się ten film :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja robię średnio co tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo podobny blog do ankyls -,-

    OdpowiedzUsuń
  19. ` mmm.. uwielbiam takie herbatki. :*
    no to może obejrzę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. + okej , możemy obserwować . :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahah, ciekawe z której strony anonimku :*

    OdpowiedzUsuń
  22. nie oglądałam tego choć miałam taki zamiar. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę kupić ten Lipton. :D
    Skoro teraz dłuższy weekend, to może skuszę się na ten film. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam jakie pyszności! <33 Widziałam zwiastun tego filmu i muszę go zobaczyć! ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. MAsz świetnego bloga :)

    Jeżeli masz ochotę na małe co nieco zapraszam do mnie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)