środa, 16 listopada 2011

Frugo

Witajcie!
Ale dziś zimny dzień, gorszy niż wczoraj. brrr! W szkole było nawet, nawet. Bylismy zwolnieni z ostatniej lekcji. Strasznie zmarzlam na przystanku jak wracałam. Odrazu jak weszłam do domu to poszłam zrobic gorącą czekoladę. Teraz nie dawno skończyłam ogladac Pierwszą Miłość i lecę zaraz z psem, ozdobie paznokcie,  wyciągam książki i biorę się za naukę 5652345 modlitw na jutro na religię i kartkówkę z chemii czego wgl nie kapuje i jeszcze do tego musze zaliczyc chyba 2-3 kartkówki zaległe. OMG! Nie chcę mi się uczyc, nie chcę mi się nic. Chcę piątek! Ej ludzie klikajcie lubie to na fanpage klik!

pierwszy raz piłam białe frugo. Takie sobie. 
ps. nie zachwycam sie frugo -.-

mniam <3
Baju!

45 komentarzy:

  1. ja w tym roku nie pisałam frugo ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, jak ja chcę spróbować białe frugo ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z inopportune ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej jak zrobiłaś to z tym facebookiem tu z boku
    ------>>>??? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie pilam tego frugo, ale tez fanka nie jestem ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej smakuje czarne, białego jeszcze nie piłam. :)
    Może dodamy się do obserwowanych?
    OurGreatMovies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam activie <3!
    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA TO SAMO :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny lakier do wzorkow <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też piłam białe frugo . smakuje jak sok bananowy.
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu pierwszy raz i naprawdę fajny blog :)
    Na pewno będę wpadać częśćiej
    noooo i obserwuję :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się nie zachwycam frugo ;)
    Wolę tymbarka. Przynajmniej tańszy :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane Frugo !
    Jak kupiłam ostatnio Frugo, stwierdzilysmy z kolezanką ze smakuje jak pycholandia ! ♥
    Musze jednak powiedzieć , że czarrrne najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam i coś dla cb:
    http://i42.tinypic.com/149tg68.png :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja lubię białe frugo :) fajny pies we wcześniejszej notce <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uwielbiam białe frugo ;) activie też ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. ja piłam tylko pomarańczowe frugo ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie piłam Frugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny nagłówek *_________*
    + nie piłam białego frugo, muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  19. białego Frugo jeszcze nie piłam...
    a co do nauki to koszmar... równiez mam dużo pracy, ale jakoś ja nie mogę się zmotywować do tego.

    OdpowiedzUsuń
  20. O frugo ! Uwielbiam :) Już 9 numer mojej gazetki blogowej,zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  21. gorąca czekolada???
    to jest to!
    powrót FRUGO też nie jest dla mnie wielką sensacją...
    a chemia to czarna magia wymyślona przez idiotów do utrudniania życia normalnym ludziom xD
    w skrócie: też jej nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię frugo białego nie piłam jeszcze :D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. według mnie najlepsze czarne, bialego jeszcze nie próbowałam ;) miłej nauki ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. WeAreFriends mi też najbardziej smakuje czarne ;D
    ______
    Obserwujemy?.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog ;d
    Gorąca czekolada najlepsza na rozgrzanie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tam najbardziej lubię czarne frugo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. mmmrrr. frugo ;**
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  28. dziwne.. nie wyświetlają mi się twoje nowe notki ..

    OdpowiedzUsuń
  29. mmmmmm . . . pychA TE frugo ^^
    zapraszam:
    http://ta-roztanczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Białego nie pamiętam smaku z dziecinstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś nie smakuje mi ten biały frugo, za różowymi też nie przepadam. Gorąca czekolada po powrocie ze szkoły jest cuuudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja tego białego nie miałam okazji jeszcze pić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)