poniedziałek, 28 listopada 2011

Ipod & słuchawki

Hi!
Dzisiaj nie poszlam do szkoly, bo sie zle sie czulam a przez ten kaszel powoli sie zaczynam dusic, zjadlam juz pol paczki holinexu i nic.  Dzisiaj pol dnia ogladalam na allegro przerozne ipody i wpadly mi w oko te dotykowe, sluchawki oczywiscie nauszne, i lustrzanki <3 ale dzis tylko wam pokaze co mi sie tak podoba.
I juz rowno za tydzien mam urodziny <3 Jutro o 14 sobie pojade do babci. Trzeba wymyslic co chce na urodziny, pod choinke i na imieniny.

ipod





słuchawki




do jutra, baju! 

16 komentarzy:

  1. jejku ciągle jakieś prezenty dostajesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciało by się taki ipod;). Te przed ostanie słuchawki są zajebiste:D.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ipoda touch teraz mam iphona, fajna zabawka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te ostatnie słuchawki są słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ipody i slichawki genialne, ja sie zastanawiam juz chyba 2 miesiace czy by sobie na allegro jakis sluchawek nie zamowic & nie moge sie zdecydowac ;D
    Wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAJEBISTE ;3
    dziękuję ^^
    farbą La fish'e ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. planuję kupić bez przewodowe słuchawki

    Zapraszam :**
    http://nathaliephoto.blogspot.com/2011/11/coraz-blizej.html

    OdpowiedzUsuń
  8. no to zdrowka ;) chcialabym jakies takie duze sluchawki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie inspiracje ;] Muszę słuchawki zakupić jakieś porządne. Obserwuje zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)