niedziela, 6 listopada 2011

Ja chce takie buty.

Hej!
Dzis sobie wstalam o 10 bo kochany pies zaczal po mnie skakac wiec dalszym snie moglam pomarzyc. A wiec wstalam odpalilam kompa i zrobilam sniadanie. Oczywiscie sie zasiedzialam i z psem poszlam po 12 XD I zaraz musze znow z nim isc bo sie kreci. Strasznie mnie glowa boli a musze nauczyc sie na religie 18 modlitw i na sprawdzian z fizyki. Jak wyjzalam dzis przez okno zobaczylam fajna smuge i kolory na niebie. Oczywiscie fota musi byc. Dobra, lece z psem a pozniej nauka. -.- Ale przynajmniej do czwartku do szkoly. I pozniej tylko czekac na upragnione swieta. :) Ps. jak widac usunelam te ramki, wreszcie :D a  po lewej stronie macie button ''najlepsz blogi'' licze na wasze glosy i komentarze <3 

zakochalam sie w niej! Dzieki Ankyls. 

wczorajszy wieczór.

i te niebo *.*

ja chce te buty! Czytalam ze w CCC są, orientuje sie ktos cenowo?

Notka jak widac nudna i nie potrzebna, ale nie mialam zadnego innego pomyslu. 
Do jutra!
Sayonara! 

34 komentarze:

  1. Hey. :0
    Kocham tą pioesnkę! ;d słuchałam ją u Ankyls ;d .

    Ja chyba się orientuje cenowo. ;d:
    Ccc- ok. 120 zł. Tak myślę, ale widziałam je u nas w "DREWNIAKU" i kosztowały o połowę, bo była przecena butów jesiennych o 50 %.
    Zależy gdzie trafisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne buty do tych własnie z CCC cena to 279 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) obserwujemy ?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie są takie buty, ja je widze w każdym obuwniczym i na rynkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teledysk jest mega jak i piosenka <3
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Fajny blog : )
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie :D
    karolina-mularczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie buty! zastanawiam sie nad nimi ale co do butów w CCC to średnio u nich z jakością. każde jakie tam kupowałam rozwalały się bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne niebo i buty też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżisss... Też mam dzisiaj sprawdzian z fizyki ;((
    Wczoraj to noce zarywałam ...
    Pozdrowienia ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. moja kuzynka ma podobne XD
    dziękuję za komentarz ~(^,^~)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne,modne buty i na pewno ciepłe

    życzę dużo uśmiechu na cały tydzień:))

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne buty- choć dla mnie nie wyglądają na wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. notka;d. o chwili xd. można by powiedzieć;d.
    Zapraszam do siebie!:).

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne buty, jednak jeszcze nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.thelimitofcontrol.blogspot.com/
    Obserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne buty :))
    Napisałam ci wiadomość na email :]

    OdpowiedzUsuń
  17. ale mi przyszła ochota na takie chrupki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam na oku podobne butki, tylko że w jasnym odcieniu beżu . . .
    Obserwuję liczę na to samo :)
    http://ta-roztanczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ankyls ma niezłe piosenki :)
    buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty są cudne!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te buciki ;)

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. przymierzałam te buty są świetne ! Były około 80 zł .;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne są takie buty :) dużo ludzi ma takie w tym stylu :)
    ja mam podobne, ale płaskie i dałam 99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty są cudne, miałam podobne skórzane ale niestety zeszloroczna zima (piasek i sól sypane na ulicach) totalnie mi je poniszczyła...;/ btw. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)