poniedziałek, 7 listopada 2011

Japan style

Hi!
Dzisiaj nie poszlam do szkoly, jakos tak wyszlo. Jestem zalamana faktem jakim sie dowiedzialam... ale to prywatna sprawa nie bede wam pisac. Moze kiedys... Co u mnie? Wszystko (chyba) dobrze. Pół dnia myślałam o czym napisac notkę i samo wyszło przy spacerze z psem. Jutro sprawdzian z geografii nie umiem totalnie nic. I z polskiego praca klasowa :ok:

Japan style- o nim mozna pisac, pisac i pisac. Strasznie spodobal mi sie ten styl. Jest orginalny i przeuroczy. Nie dawno sie dowiedzialam ze u mnie w miescie jest taki sklep ( ;o ) wiec planuje tam sie wybrac juz od dobrych 3 miesiecy. ;) Pewnie po urodzinach tam zajde, czyli w grudniu. Haha ^^

PS. Zdjęcia wszystkie podpisałam ponieważ sama je przerabiałam i nie chce żeby ktoś je sobie wykorzystał.

strasznie mi się u japonek podoba wyczucie stylu, łączenie kolorów, włosy a przede wszystkim wygląd zewnętrzny. One są poprostu przecudowne. Kto by nie chciał takiej urody? ;o


Ta bluza jest przecudowna chociaż nie sądze że ją bym znalazła u nas w sklepie.

oczywiscie pomijając fakt ze niektóre dziewczyny przeginają. Ja bym tak nigdy w życiu nie wyszła na ulice.

Nie będe was tutaj truła zdjęcia dziewczyn ponieważ każda z was może wpisac w internet i wam to wyskoczy. 

I na koniec scan magazynu popteen. Spodobał mi się ten makijaż. <3

Do następnej! Papa <3


24 komentarze:

  1. Te ubrania z Japan style są raczej dla osób ważących około 40kg i mających max 165cm wzrostu...na Polkach będą inaczej wyglądały aniżeli na Japońskich modelkach....

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są te ciuszki :D

    zapraszam , rozdanie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. niektóre ciuch z japan style są naprawdę genialne. W sumie całkiem by mi pasował, bo jak koleżanka wyżej napisała,że to dla niższych pań, a ja nie przekraczam 165 ^^ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ciuszki będą pasowały...ja mam sweterek z uszami i zamiast sięgać mi prawie do kolan to sięga do połowy tyłka... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana ta bluza :)) ostatnio kupilam sukienke i sweterek w takim azjatyckim stylu (mozesz zobaczyc u mnie w notce drugiej od gory) ;) fajnie ze interesujesz sie Japonią, ja Koreą Południową :)
    おやすみなさい。

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ich ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie te ciuszki z ostatniej fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ubrania Japan Style są przeurocze! Można wiele z nich zamówić na allegro , choć ja nie jestem do tego przekonana ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ciuszki z japan style:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Japonki są urocze : ) Sklep japan style podobno jest rewelacyjny, ale oficjalny a nie podróbki :) Świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ich styl <3
    ale jeśli chodzi o zamawianie ciuchów na allegro to ja przekonałam się, że nie warto, chociaż zdarzają się przypadki gdzie ubrania przychodzą lepsze, niż możemy się tego spodziewać :P

    japonki są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nic nie zamawiałam z japan style, ale muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne te rzeczy :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet ładne niektóre ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te pierwsze spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rzeczy mają :) Sama się chyba na coś skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne rzeczy wybrałaś widać, że masz fajny gust obserwuje Cie i widać, że blog się rozwija, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ubrania Japan Style, ale trudno kiedy trafić na rzetelny sklep z dobrą jakością ubrań ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)