niedziela, 27 listopada 2011

Nieobecność.

Hej kochani!
Nawet nie wiecie jak za wami tesknilam *.* Dlaczego mnie tak dlugo nie bylo? Juz sie tlumacze. Otoz moj kochany komputer sie zepsul. Wlaczam go i nagle mam bluescreen. A w tej chwili pisze z zastepczego a jutro moj idzie do naprawy. Ale powiem ze ten jest lepszy <3
Narazie nie bede dawac moich zdjec bo nie mam jak zgrac itp.bo nie moj komputer, nie ma programu do przerobek itp wiec nic nie dotykam.
Dalej nie wiem co pisac, ale tylko sie pochwale ze mam urodziny niedlugo, a dokladnie 5 grudnia. :D do babci ide we wtorek, ciekawe czy wgl u kogos wymusze ta lustrzanke ;c bo jedna babcia sie nie zgadza bo: 'za drogie' 'po co ci to' i takie tam. :x

dziecko daje rade XD

ja ją chcę :C

jutro może dam post. Baju!

30 komentarzy:

  1. wątpie, że wymusisz na nich TAK DROGI PREZENT. ja to bym zbierała kase i potem pół na pół.

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak lustrzanka to drogi prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka lustrzanka Cię interesuje?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ja bym nie wytrzymała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała, ale na razie kupuję zwykły, kiedyś sobie sprawię
    a rodzice nie kupią mi całego, tylko dołożą, większość ja płacę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna fotka :)


    Zapraszam :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę lustrzankę ^^

    NN : nothingtoforce.blogspot.com
    nowy wygląd.

    Obserwuje + liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej mieć swojego WIndowsa, wtedy nie trzeba wozić...chyba, że coś się spaliło to tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej mi też się komputer popsuł . ale na pocieszenie miałam laptopa , w którym podłączyłam internet i jest ! ;> ale fajnie że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nikon - dobry wybór, też mam nikona ^^' a jaki model? z ciekawości pytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ` no to najlepszego dla ciebie . :*
    mw.hahaha. te dzieecko wymiata . :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja też lubię. ojej... Ty chcesz a ja właśnie lustrzankę sprzedaję :<

    OdpowiedzUsuń
  13. tez chce lustrzanke *,*
    dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. chce uzbierać na nowy bardziej profesjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oby jak najszybciej był naprawiony komputer !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd masz taką bluzkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja babcia odpowiedziała tak samo na wiadomość o laptopie xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahha...
    Ja tez chce lustrzanke ! :(
    U mnie tez sie nie zgadzaja.
    Moze uda mi sie na urodzinki.
    Mam imieniny 1 grudnia. :D
    Tesknilam za toba. ! :D ;***

    Zapraszam cie cieplutko. Mam nadzieje ze sie dodasz do obserwatorow.

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jej tez chcem lustrzanke ;(;( i tez wszyscy mówia mi ' po co ci to '' lub ''za drogie'' ale teraz są święta i można poprosić o kase pod choinke na mikołaja i na urodziny (ty masz 5 a ja 28 :P ) a rodzice powiedzieli że jak uzbieram troche kasy to mi dołożą . Także odkładam każdą złotówke bo pragne Nikona ! : )
    powodzenia przy zdobywaniu upragnionego sprzętu :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nikon d3100 :) Znajdziesz za 1500 zł!
    http://allegro.pl/aparat-nikon-d3100-komplet-gwarancja-obiektyw-vr-i1959756202.html
    Nikon d40 :)
    http://allegro.pl/nikon-d-40-stan-idealny-gratisy-i1961035084.html

    Polecam najbardziej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też marzę o lustrzance, ale raczej to marzenie póki co się nie spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem Nath. Od dawna, niedawna mieszkam w Holandii. Mam swoje miłości, swoją muzykę, pasję i życie. Poszukuję przyjaciół, próbuję przebrnąć przez zawiłe wątki życia swoją własną drogą. Moje życie opisuję na swoim blogu - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten Twój nagłowek^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ten chłopczyk jest genialny :D :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to czekam na następne posty. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)