środa, 9 listopada 2011

Paznokcie

Hi!
Jejku jak zimno. Jutro czwartek co wiążę się z długim weekendem i zamkniętych sklepach w piątek. Zgłodniałam, zjadłabym sobie jakies chipsy. Hahaa ^^ Jutro jade do Wrocławia po psa, po drodze KFC i moze jakies sklepy ale nie sadze ze cos kupie. Więc jutro bedzie dobry dzien. A jak będą zdjecia ( ale nie obiecuje ) to telefonem, nie chce mi sie brac aparatu. I jutro moze z rana jak bede szla z psem, to pojde porobic zdjecia jesienii, wiec pomysl na jutro mam ;) Moze pojde z psem do parku czy cos :)

Dzisiaj postanowilam sobie pomalowac paznokcie ( ahahahhahah ).
lakier z AVON nailwear pro bardzo dobrze się spisuje.
a kropki robione lakierem basic, nie pamiętam gdzie kupione ale chyba w rossmanie albo w schlecker. 

Mam okropne paznokcie, krótkie i te skórki XD 
ale od teraz zapuszczam ( trzymac kciuki) :D

efekt: 
jeszcze tylko położyc utwardzacz albo odżywkę..

Do następnej! ;)

biorę udział w rozdaniu u ZmOory. 


29 komentarzy:

  1. oj tam, paznokcie nie sa zle ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam kiedyś takie okropne płytki ale teraz mam piękne bo zapuściłam ;d nie obgryzam od grudnia 2010 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki ;) kurcze ... chyba też pomaluje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki! xD
    ja mam zawsze długie, bo... sama nie wiem
    tak wyszło :)
    ale świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ci wyszły te paznokcie :^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że to nie na temat, ale chcę tylko napisać, że ja żadnego Twojego komentarza nie usuwałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będziesz we Wrocławiu to wpadnij do mnie! :D

    Też miała ostatni arbuzy na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też muszę zacząć zapuszczać i dbać o paznokcie ;)
    ja bardzo nie lubię lakierów z Avon ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się efekt końcowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. tez kiedyś obgryzałam paznokcie :3
    kupiłam sb taki specjalny lakier z miss sporty o gorzkim smaku, pomógł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ` całkiem fajnie . :*
    aww.. ja też chce do KFC !

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że tak jak ja masz manię obgryzania paznokci... dlatego noszę tipsy, staram się swoje pazury oszczędzać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sprawdziłam i śmierć nie oznacza nigdy, ze ktoś umrze, więc moge byc chyba spokojna ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. KFC mniam! :D zapuszczaj paznokcie ;) ja się oduczyłam obgryzać, w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kiedyś obgryzałam, ale się oduczyłam i nie żałuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, aż mnie dreszcz przeszedł :D Nigdy nie miałam tak krótkich paznokci, zawsze mam wystające poza palec przynajmniej 3-4 mm.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe ;p. Ja miałam bardzoooo długie, ale objeb**łam xd. i mam króciótkie^^!. ;//

    ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne paznokcie! :)

    Jestem początkująca w fotografii - mam do Ciebie prośbę. Oceniłabyś moje prace w komentarzu pod najnowszą notką? Mam się nadal rozwijać? Czy podobają ci się moje fotografie? Bardzo mi zależy, z góry dziękuję!Zapraszam też DO POLUBIENIA MOJEGO FACEBOOKA! http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142?ref=tn_tinyman
    DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też muszę pomalować bo mam już strasznie pozdzierane :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny efekt, a jak paznokcie Ci odrosną to już w ogóle będzie super. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Daleko masz do Wrocławia?
    Jak ja bym chciała tam jechać bo się steskniłam za tym miastem...

    OdpowiedzUsuń
  22. trzymam kciuki, bo sama właśnie zaczęłam walczyć z tym okropnym obgryzaniem!
    Kupiłam w aptece "paluszek" -gorzki płyn, który troche pomaga to kontrolować przez okropny smak gdy tylko paznokieć dotknie ust :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)