piątek, 4 listopada 2011

Słodko.

Czesc!
Dzis nie poszlam do szkoly co sie wiąże z tym że wstałam kolo 11. Włączyłam kompa, zjadłam kaszkę i poszłam z psem do stokrotki po słodycze i kupilam bravo bo byly te gumowe branzoletki. Pokaze je jutro. Wróciłam i siedziałam na kompie. Pozniej mama wrocila i poszla kupic auto. Pozniej jak wrocila przyniosla mi tez slodycze wiec zapasy starcza do niedzieli i znow na zakupy.  Musze sobie zalatwic zeszyty z czwartku i piatku. Dowiedzialam sie ze mama bedzie miala niedlugo biale frugo w sklepie i niebieskie. Ciesze sie. Dzis zauwarzylam na facebook'u ze jest -40% w housie, sciaglam kod i napisalam do Ewy na gg z zapytaniem co jutro robi. Moze sie uda i wybierzemy sie bo sama nie chce. Oczywiscie pokaze na blogu co kupilam. :)

<3



a to pozniej mama mi kupila XD

z nudów.

Do jutra! Papa.

24 komentarze:

  1. MILKA <3
    Mam do Ciebie prośbę! Mianowicie zajmuję się fotografią, proszę Cię o ocenę moich zdjęć pod najnowszym postem, jest ich dosyć sporo na blogu, dużo technik. Nadal fotografować, rozwijać się dalej? Czy raczej nie?
    ZAPRASZAM TEŻ DO KLIKANIA LUBIĘ TO NA MOIM FACEBOOKU! BARDZO MI ZALEŻY!!http://www.facebook.com/pages/Magda-Zawadzka-Special-Light/279037695457142

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie mogę słodkiego xD
    obserwujemy ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwaliła mnie okładka Bravo...mój pierwszy raz...hahaha^^ Kiedy to się czytało....10 lat temu:D Teraz za stara jestem...

    OdpowiedzUsuń
  4. ile słodyczy :D
    świetny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zapasy! ;pp

    świetny słonik !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że zakupy wypalą. :)
    u ciebie ciągle zdjęcia słodyczy, a ja głodna jestem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. białe frugo , mi spakuje. ;)
    a o niebieskim nie słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. smaka mi zrobiłam! Nowy numer mojej gazety, nowa stylizacja www.white--weasel.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak słodko u ciebie. :D wypiła bym frugo. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu uzbrojona w słodycze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czekolady z milki <3 Ajć


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. u Ciebie to zawsze same smakołyki^^

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest to niebieskie w końcu? x_x
    ale pyszności i oczywiście jak pójdziesz, to pokaż co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapasy?
    ja bym to wchłonęła w jedną godzinę :D
    serio XD
    na gazecie jest niezły napis: "Mój pierwszy raz" hahaha :D dobre, chciałabym przeczytac ten artykuł XD

    dzięki za komentarz :3

    OdpowiedzUsuń
  15. o mniam ! same pyszności . frugo <33
    zapraszam do mnie ! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)