wtorek, 29 listopada 2011

Słuchawki

hejka!
Dzis nie bylam w szkole wiec wstalam sobie o 10 i poszlam z psem. Pozniej weszlam na laptopa, poszlam umyc glowe i sie ogarnac i po 13 poszlam na autobus. U babci bylam juz przed 14. Zjadlam obiad, posiedzialam chwile i poszlismy pochodzic po sklepach. Buty zadne mi sie nie podobaly, ciuchy tez nic nie znalazlam ciekawego. Poszlismy do sklepow rtv i agd i patrzylam tam na lustrzanki, mp4 i sluchawki. Tak, moglabym byc dzisiaj z lustrzanka ale nie bylo tej co chce -.- Wiec kupilam sobie co innego. Wczoraj pisalam wam w notce o ipodach i sluchawkach, i skonczylo sie na tym ze kupilam sluchawki. Mialam dylemat bo znalazlam 2 fajne pary sluchawek ale koles polecil te co mam. I nie zaluje, zajebiaszcze. <3 Wiec to wykreslam z listy upragnionych rzeczy. Zostaje wiec jeszcze tylko lustrzanka i nowe mp4/ipod i bede szczesliwa.
A zaraz lece sie pakowac i uczyc do biologii :3

słuchawki, kosztowały 129.00 zł


 a to już wcześniej dostałam od cioci. :3

Baju! 

21 komentarzy:

  1. Te słuchawki muszą być świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. sluchawki zawsze mi sie takie podobaly,ale te mi sie nie podobaja.wole kolorowe i wieksze:P)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne <3
    Zawsze chciałam takie mieć :)
    Może dodamy się do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  4. co do kogoś wchodzę to piszą że albo nie byli w szkole, albo zaspali na połowę lekcji! co sie dzisiaj dzieje z ludźmi?!
    na takie słuchawki teraz moda u nas w szkole jest, juz mnie się przjadły.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie słuchawki!:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne słuchawki ,też na takie poluje . ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili . Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz . Pozdrawiam : D

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę sobie kupić podobne słuchawki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne ! mam zamiar właśnie jakieś kupić, bo kocham takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. too jedno z najważniejszych dla mnie marzeń. a wiesz już gdzie być chciała i co? :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile masz kasy przeznaczonej na lustrzanke?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam przeznaczonej kasy. Kupia to kupia, jak nie to nie. Nie odkladam kasy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)