czwartek, 3 listopada 2011

Takie tam.

Hej!
Na samym początku chciałam was przeprosic za to że nie było notek itp. ale nie miałam dostępu do internetu a z resztą groby itd. były wykańczające. 
A więc cały długi weekend spędziłam u babci. W sobotę poszlismy do wujka, troche sie posmialismy, za to lubie mojego wujka <3 zajelam sie troche moją 6-letnią kuzynką i jednorocznym kuzynem. W niedziele pojechalismy na grób do mojego dziadka bo byla jego rocznica smierci. W poniedziałek cały dzien jezdzenia po grobach. A we wtorek- groby i wizyta u tego samego wujka . A wiec dlugi weekend zaliczam do udanych. To takie tam w skrocie ;) 
Wczoraj w szkole bylo w miare, dostalam 1 z fizyki ze sprawdzianu ale na to liczylam bo chce poprawic. Po szkole poszlam jeszcze z kolezanka do stokrotki po slodycze, chcialam zrobic zapasy ale one sie juz dzisiaj zaczynaja konczyc. Haha, a ile sie nasmialysmy w sklepie, bez powodu, dzieki mnie ;) pozniej  wzielam sie za lekcje i polecialam po 17 do babci. Wrocilam do domu, pogadalam z mama i sie skonczylo tak ze nie poszlam dzis do szkoly. Wiec wstalam sobie po 11, poszlam do biedronki, kupilam platki i kaszke :D Teraz aktualnie ogarnialam wszystkie blogi itp wiec juz wszystko jest ok ok ;) 


 yummy <3

dan mleko, pianki <3

z dziś- gorąca czekolada bo marzne :c

aaaaa! <3

do nastepnej! Papa!

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam i Danmleko i pianki ale razem ich jeszcze nie jadłam, trzeba będzie spróbować!

    Zapraszam też na LOSOWANIE biżuterii u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z gorącą czekoladą, idę sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pianki z kakao na ciepło są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dan mleko ! < 33333333
    nie martw sie, uczeń bez jedynki to jak żołnierz bez karabinu ^^
    dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe. moja siostra też cały czas robi sobie takie zapasy, tylko szkoda, że ja na tym tracę bo żeby je kupić podbiera mi kasę, a ja zbieram na lustrzankę!! hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłaś mi ochotę na piankii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm słodycze <3 zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodkości :)
    zapraszam do mnie: www.agathka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak pianki i dan mleko. ;3 Fajnie spędziłaś weekend. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniamm ;P
    pozdrawiam i zapraszam http://moda-ponad-wszystko-kara.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za obserwowanie na weheartit :D
    dzięki ^^
    jaaa!.. a gdzie mieszkasz? :3

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje, licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie pyszności xD
    czasem lepiej dostać jedynkę, no bo niestety dwój nie można poprawiać :/ ja jestem wkurzona, bo dostałam z geografii dwa, a zasługuję na cztery (na tyle napisałam)
    też się zawsze śmieję bez powodu, jak jestem ze znajomymi ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkości ^^
    Oj, ale się działo podczas weekendu ;) Przynajmniej się chyba nie nudziłaś :D
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwujemy, obserwujemy. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. przejadły mi się słodycze =.=

    OdpowiedzUsuń
  17. ach wypiłabym taką gorącą czekoladę :) kocham pianki jogo ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jeszcze tak nie jadłam pianek, muszę spróbować ;D Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. też właśnie mam zamiar na 2012 kupić ;D teraz już za późno ;D mmm pianki i dan mleko ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. tak z pianki też już piłam pychota!

    OdpowiedzUsuń
  21. daleko -.-'
    w Starogardzie Gdańskim (pomorze)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)