czwartek, 10 listopada 2011

zdjęcia

Hej!
Dzisiaj się nie wyspałam, miałam głupi sen i było mi zimno jak wstałam. Na sniadanie zjadlam platki z mlekiem i poszlam z psem i przy okazji wzielam aparat i porobilam foty. Bylo tak zimno na dworze ze jak wrocilam to nie czulam nog i odrazu zrobilam sobie herbate carmelową <3 Nie pojechalam do Wrocka bo mi sie nie chcialo. Nie dawno skonczyla sie Pierwsza Milosc wiec ide znow z psem i wracam i zaczynam przepisywac zeszyty, razem jest ich 12. Do soboty musze skonczyc XD

buty, przy okazji :)






chciałam mu zrobic zdjęcie ale się spieszyłam i wyszło jakoś tako XD

Jak na cyfrówkę zdjęcia nie są złe. :) 
Do następnej! 

38 komentarzy:

  1. bardzo ładne makro jak na cyfrówkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. 53\52 obserwatorów teraz 49.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszamy na naszego stosunkowo nowego bloga w modowym światku! : *

    www.tkankaprzewodzaca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są cudowne! :)
    jaki masz aparat? ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah no fajnee;d.
    Zapraszam do siebie!;DD.

    OdpowiedzUsuń
  6. ` ładne zdj. ;* pierwsza miłość. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są super !
    świetnie wyszły te krople !

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia 1 klasa ;)
    boski blog, będę tu częściej wchodzić <3

    Zapraszam do mnie <33

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na cyfrówkę, zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, herbatka carmelowa :)
    a zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :)
    ja też mam cyfrówke , i wyprówam z niej wszystkie poty żeby zdjęcia wyglądały jak w lustrzance :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na cyfrówkę - super jakość ;) Najbardziej mi się podobają te z kroplami wody/rosy ;)
    Pozdrawiam i miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te kropelki na trawie fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ; o i do tego cyfrówką!
    zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham twoj szablon, to bylo kiedys moje profilowe na fejsie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, tak ! Wczoraj było strasznie zimno. W nocy to już wgl .

    OdpowiedzUsuń
  17. Herbata karmelowa jest przepyszna ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczne!
    wysyłałaś kiedyś zdjęcia na jakieś konkursy fotograficzne?
    dziękuję ci kochana <3
    nie, nie chciałam się zabić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no zdjęcia są cudowne;*
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne zdjęcia! ja też wszystkie te, które są na blogu robię cyfrówką i nie uważam, żeby były aż takie złe. tak naprawdę nie zależy od sprzętu tylko od chęci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie piekne masz zdjecia oczywiscie obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm , świtne zdjęcie , serio , jak na zwukły aparat to nie jest źle.. ;)

    scottismylife.blogspot.com - zapraszam .;p
    kamaa-mojefoto.blogspot.com - blog ze zdjęciami , które robię .;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjecia sa super.myslalam,ze sa lepszym aparatem robione niz cyfrowka.:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing blog!!!
    Follow you now!! Can you follow me back, dear?))

    http://myfiercefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. to wyślij, może coś wygrasz, bo masz na serio talent! :D
    < 33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)