wtorek, 15 listopada 2011

zimno :x

Hey!
Ale dzis zimno. Zmarzlam strasznie na przystanku. W szkole nie bylo fajnie. Z fizyki byla niezapowiedziana kartkówka i sprawdzian z geografii ktory nie napisalam dobrze i musze isc napewno poprawic. Dostalam kartke z ocenami i sie zalamalam wiec musze wziasc sie za siebie bo zle to sie skonczy. Zaraz chyba zrobie sobie 2 gorącą czekoladę i wezme sie za lekcje. Chce dzis pojsc po 22 spac a nie po 24... Nie chce mi sie jutro isc do szkoly, no ale mamy o godzine krocej wiec bede o kolo 14 juz w domu.
Przepraszam za takie krotkie i bezsensowne notki ale ta szkola mnie wykancza i nie mam na nic ostatnio czasu. :c

wczorajsze niebo *.*

mniam <3



 troche inspiracji zimowych <3




 ouu, słodki <3

a w telewizji juz reklama coca coli "coraz blizej swieta..." 

Do następnej! Baju :*

23 komentarze:

  1. ' Coraz blizej święta ' wymiata xd.
    + wbij do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. koooocham te inspiracje zimowe, świąteczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mopsik kochany! <3 kurde a mojej biedronce nie ma tej czekolady! :x

    OdpowiedzUsuń
  4. tak bardzo zimno dzis ;D
    jej coca-cola uwielbiam te reklamy! :D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje. jejku inspiracje są super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. yummy! <3
    nienawidze fizyki ;x
    czekolada <33
    dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. niezapowiedziane kartkówki to chyba najprostszy sposób na 1. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w sumie tez, dopiero współpraca z firmami jest dla mnie dobrą motywacją :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne inspiracje i ciekawe zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tą reklamę coca-coli ;) ..
    Ahh no i masz rację Mega zimno ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. stopniał zanim wyszłam ze szkoły :/
    aa! idę włączyć telewizor xP

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, już się nie mogę doczekać reklamy coca coli. :ppp
    piękne niebo! :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Heej.!!
    Zapraszam do mnie.!!!
    U mnie filmik z okazji półrocza prowadzenia bloga.!! ;))
    Zapraszam...!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcie nieba ;D
    mniam ♥
    świetne inspiracje , nie mogę się doczekać reklamy coca coli ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. jak podpisujesz zdjęcia??
    i jak zrobiłaś to: 'strona główna', 'o mnie', 'kontakt'.? ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam bardzo podobne rękawiczki jak z pierwszej inspiracji ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)