niedziela, 18 grudnia 2011

ciasteczka

Hej.
Ale dziś głupia i leniwa niedziela. I jeszcze do tego tak szybko zleciala... Wczoraj znow do 3 ogladam gossip girl. Dzis moze obejrze 1 odcinek, do szkoly mam na 9 wiec moze dam rade, ale najpierw musze 'jakos' sie nauczyc na 2 sprawdziany z anglika i kartkowke i sprawdzian z historii. Nie wiem czy to wszystko ogarne. Ale pociesza mnie fakt ze niedlugo swieta, tak wreszcie * , *
Dzisiaj po 16 poszlam do babci i pieklysmy ciastka haha ^^ wyszly smacznie i fajnie wygladaja. Odrazu mowie ze przepraszam za tą jakoś zdjec ale robione moim glupim telefonem. Aparacie żyj!!!!!!!!!

w piekarniku.


 po pieczeniu. Oczywiscie wyszło ich więcej. 

Miłego poniedziałku!

35 komentarzy:

  1. a co się stało z aparatem ? D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie wchodziłam na blogi czytelników, dlatego też zachwyciłam się twoim nagłówkiem jak tylko otworzyła mi się strona.
    Widać na nim moje naprawdę moe pocky <3
    Trzymam kciuki za ciebie w konkursie na Blog Roku 2011 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmmmmmmmmmm . < 3
    Ciasteczka . : p

    Dasz rade ! : d

    OdpowiedzUsuń
  4. o mniam:) co do niedzieli to rzeczywiście , zaraz spać i do szkoły;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś ozdabiałam ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przyjaciółka też codziennie do 3 ogląda gossip girl :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda blogerka kusi mnie, bym upiekła takie ciasteczka, chyba musze w końcu to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm ! pyszne ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znasz jakies filmy fajne podobne do Keith ? Wiesz coś o nastolatkach i własnie takich problemach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkołe uczuć oglądałam, trzynastke też i bardzo mi się podobały. Teraz skuszę się na ten urwany film! dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniaam...jakie ciasteczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam..jakie pyszne ciasteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mam do ciebie pytanie: jak zrobiłaś, że to zdjęcie nad swoim opisem jest takie duże?

    za wszystko dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa, aż mi ślinka leci, mniaam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniaam. ! :D
    Zrobilas mi ochote na ciasteczka. ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi narobiłaś smaku ... ach ;d zjadła bym sobie takie ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm , wyglądają smakowicie :D

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też robiłam ciastka!:)
    zapraszam do mnie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam! narobiłaś mi apetytu :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. mniaam, ja w piątek robię babeczki reniferki to pewnie porobię jakieś zdjęcia również :))

    OdpowiedzUsuń
  21. niedziele zawsze są nudne ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)