środa, 7 grudnia 2011

ciastka

Hej!
Dzisiaj wstałam o 7, zjadłam śniadanie i bez żadnego stresu wybrałam sie na egzaminy. Nie bylo tak zle poniewaz wiem co mam dobrze a co zle. Oprocz tej okropnej rozprawki. Wydaje mi sie ze ja zawalilam. Wspolczuje juz osobie ktora ja bedzie czytac XD Otoz z historii i wosu mam dobrze 20 zadan na24 , a z polskiego 15 na 21. Jestem z siebie zadowolona. Nie wiedzialam ze pojdzie az tak dobrze. A nie otworzylam ani razu zeszytu. A jutro czeka mnie wielka katorga. Egzamin przyrodniczo-matematyczny. Przed chwila rozwiazywalam test na internecie i sie zalamalam bo nic nie umialam. Wiec boje sie tego. Ale dobra, co ma byc to bedzie, to tylko probny ;)
A wam jak poszly?
Ja teraz ubieram sie, biore psa i lece do babci posiedziec.

ciastka z Włoch. Mniam 

 musze się zgodzic ;)

świetne jest :) 

Miłych tych gorszych testów. Powodzenia! 

22 komentarze:

  1. będzie dobrze :) ja też się boję jutrzejszych egzaminów
    powodzenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam, że też najbardziej jęczałam przy matematyce. xD ale jakoś przeżyłam ten okres. haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. GImnazjalny test? Łooo, kiedy to było...ja się nawet do matury nie uczyłam, a tu proszę, piszę pracę mgr:P Nie ma się co martwić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też myślałam, że z matematyki i z przyrody nic nie umiem a tu proszę bardzo. 39/50. Całkiem dobry wynik;) Także uszy do góry i staramy się!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zagraniczne słodycze;d zawsze różnią się od naszych ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę ci powodzenia :)
    matematyka to również moja słaba strona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm... ale bym sobie zjadła te ciastko ;). Ja mam na szczęście jeszcze trochę czasu do egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zgłodniałam :D
    Może dodamy się do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że testy aż takie trudne nie były, ale też współczuję, ze jesteście pierwsi. Ja dopiero za rok, więc będę wiedzieć jak to wygląda, i w końcu nie będę pierwsza. Ciastka pewnie pyszne :) Tylko pewnie dużo kalorii, haha :PP
    Zapraszam do siebie i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie! ;)
    ja jeszcze nie patrzyłam w odpowiedzi...i chyba nie chcę ich widzieć! ^^
    powodzenia jutro na teście. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś moją imienniczką ;d
    świetny nagłówek!
    mm ciastko <3
    zaraz sie biore za nauke ... życze powodzenia ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. proste były ;d jak Ci poszły dzisiejsze? Ja jutro napiszę o wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie warto się stresować, będzie co ma być! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :) obserwuje i licze na to samo:)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to życzę powodzenia ;D ale fajnie wyglądają te ciastka ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam! podoba mi się blog:) zapraszam do siebie, obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)