sobota, 17 grudnia 2011

hello kitty

Hej!
Co u was? Wczoraj wgl się nie wyspałam, oglądałam do 4 gossip girl. Dzisiaj pewnie też. Wstałam o 11 weszłam na lapka a o 15 poszłam do babci na spaghetti. Siedziałam u niej i postanowiłam się położyc no i zasnełam i się obudziłam o 19. I jedna dobrą wiadomością po przebudzeniu się było to że ŚNIEG pruszył. Na początku nie chciałam uwierzyc, dopóki nie wyszłam na balkon. Cieszyłam się jak małe dziecko haha ^^ a teraz jak patrze to już zaczyna topniec. Teraz czekam na mame bo pisałam jej żeby mi przyniosła jakiegoś loda, coś mnie wzieło i czekam do 24 i zaczynamy oglądac serial xoxo.
Zgłosiłam się do konkursu na blog roku w kategorii 'ja i moje życie' nie licze na nic, poprostu tak o dla zabawy. Gif widnieje po prawej stronie bloga, głosowanie odbędzie się chyba w styczniu, więc zapraszam do głosowania :)
Nie dawno jak szperałam sobie po rzeczach znalazłam mała figurkę hello kitty. Mam jeszcze naszyjnik ale to kiedy indziej pokaże bo mój aparat odmawia posłuszeństwa.



Miłej nocy.

36 komentarzy:

  1. słodkie Helloy Kitty ;)
    dzięki za komentarze i też obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Kitty ; D Zapraszam do mnie , będę obserwować , liczę na rewanż . :)

    www.koloroveee.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasdroszcze. ! U mnie nie ma sniegu. :(

    Mam pytanie. Jak dodalas to zdjecie bo boku? To kolo "o mnie"?

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry, nie widzialam ze dodalas tez z swiatłem :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba, na pewno będę wpadać częściej ;] PS.obserwuję ;D
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka:*
    Zapraszam serdecznie :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobną figurkę, pocieszna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka mała słodka figurka. :)
    Zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 kitty!!

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś największą kopiarą ankyl na świecie, heh ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem ze ciagle pisze ta sama osoba. Nie pisz z anonima tylko z konta, skoro taki cwany jestes. :) A kopia sobie bede kazdego i nic ci do tego <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatcia-Koszulkę zrobiła mi moja przyjaciółka ,która powoli zaczyna brać się za robienie koszulek na zamówienie. Jeżeli byłabyś zainteresowana zakupem (także innych) to wejdź na http://christies-art.blogspot.com/ i zapytaj.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hk <3
    moja siostra miała podobną, tylko,z ę była na naszyjniku i świeciła ^^

    chcesz? to przyjeżdżaj <3

    OdpowiedzUsuń
  14. mam taką samą figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja 3letnia kuzynka szaleje za Hello Kitty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodkie!
    zapraszam do mnie! bedzie mi miło jak wpadniesz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże przestańcie pisać że ktoś jest 'kopiarą', jeśli miałabym to nazwać po imieniu to powiedziałabym, że niemal co drugi/piaty blog jest inspiracją innego. -.- Kopiowaniem nazywa się wklejenie tego samego tekstu, zdjęć czy pomysłu własnego autorstwa. Jak mnie to irytuje. Ty obrywasz, ja obrywam, a najlepsze jest to , że piszą to anonimy które nie mają swoich blogów. Tyle ode mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. hhaha, dokładnie zgadzam się z ankyl, z resztą "kopiarstwo" jak to anonim nazwał, nie jest według mmnie czymś złym, ale właśnie na odwrót, bo jest to pokazywanie, że ktoś jest przykładem dla ciebie i chcesz być taki jak on ! = omg, jakos tak za mądro chyba napisałam, ale to prawda ! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fakt, każda blogerka która widzi u kogoś coś inspirowanego swoim blogiem może być dumna. No chyba, że rzeczywiście ktoś przekopiował post słowo w słowo, zdjęcie w zdjęcie. To już jest różnica. Ewentualnie jesli ktoś wykorzystał cały pomysł na notkę nie pisząc kim/czym się inspirował..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)